Мотивація в мережі аптек – що пішло не так?

Яку систему мотивації розробив власник мережі аптек і що пішло не за планом

Власник мережі аптек захоплювався тим, як працюють на касі менеджери McDonalds’. А саме: коли відвідувач замовляє каву чи чай, то йому одразу пропонують пиріжок чи мафін. І цей власник хотів, щоб його провізори робили так само.

Він хотів, щоб провізори пропонували покупцям ще якісь додаткові товари. Наприклад, «Ви придбали йод, чи не бажаєте придбати бинт?» «Чи не потрібно вам мило, шампунь, тощо?» Одним словом, він дуже хотів, щоб провізори докладали зусиль для збільшення розміру покупки. За критерій ефективності він обрав кількість позицій в чеку.

Подумайте, яку систему мотивації ви ю йому запропонували.

Придумали? Тоді дізнайтеся, як розвивалися події далі і чим це все закінчилося у короткому 7-хвилинному ролику за посиланням – https://youtu.be/cDAYBJjzgGA

 


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії HR, менеджер з персоналу, рекрутинг Медицина, фармацевтика Менеджмент, керування, KPI