7 порад для дизайнерів

7 порад для дизайнерів

Кожен із професіоналів колись був початківцем. І велика допомога на початку може надійти від більш досвідченого наставника. Це може зекономити багато часу, нервів та надати гарний поштовх на старті діяльності.

Спікери Європейської Школи Дизайну з багаторічним практичним досвідом у реалізації дизайн-проєктів підготували 7 корисних порад для початківців, які допоможуть уникнути болючих помилок.

Ти можеш бути 100 разів правий, але який у цьому сенс, якщо замовник плаче.

Дизайнерські рішення не завжди є самоочевидними. Потрібно знаходити правильну аргументацію зрозумілими для клієнта словами, щоб донести причину вибору саме такого рішення, а не іншого.

Фразу «Клієнт завжди правий» вигадали клієнти.

Більшість клієнтів не знають, що саме хочуть отримати в результаті. Із загальної розмитої концепції необхідно зробити конкретний проєкт. Дизайнер насамперед творець, а не посередник між замовником і програмою проєктування. Будьте креативними та відстоюйте свої ідеї.

Вирішуйте потребу клієнта, а не малюйте красиві картинки.

Але потребу все одно намагайтеся вирішувати красиво.

Ви продаєте розв'язання задачі, а не свій час.

Деякі дизайнери роблять помилку, призначаючи вартість роботи виходячи з погодинної оплати. Час дизайнера нічого не вартий, якщо він не здатний розв'язати задачу.

Сумнівайтеся в усьому.

Як мінімум — знайдете істину. У роботі дизайнера необхідно 100 разів усе перевірити ще раз: кожен вимір, кожен документ, характеристики матеріалів тощо. Не вірте на слово виконробам або іншим партнерам / підрядникам. Перевіряйте все особисто. Бо в разі помилок винні перед клієнтом будете ви.

Не працюйте з проблемними клієнтами.

Клієнт — це людина з певною потребою, яку вона хоче задовольнити, і N-ою кількістю грошей. Якщо в силу якихось обмежень ви не можете розв'язати цю задачу в даних умовах або комунікація з клієнтом викликає у вас складнощі — краще відмовитися від проєкту і знайти щось інше. Повірте, поганий результат і негативний відгук завдасть вам набагато більше шкоди, ніж ви заробите на цьому грошей.

Працюйте прозоро, за договором і з передоплатою.

У клієнта може бути тисяча причин, через які він переконуватиме вас, що оплата буде, але після, що він хоче бачити якийсь результат і т.д. У нас так не заведено. Передоплата буде й мотивацією для вас спокійно рухатися в проєктуванні, і замовник буде більш комунікабельним, бо вже оплатив якусь частину.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Дизайн інтер'єру, архітектура, декор