Блог навчальних закладів

Знайдена 61 стаття

Популярні стилі в ландшафтному дизайні: який обрати для саду клієнта

Ландшафтний дизайн — це мистецтво створення привабливих та гармонійних «зелених» просторів, які відображають стиль та особливості власника.

Поєднання кольорів та принтів в інтер'єрі: ідеї та поради

Колір та принти є ключовими елементами дизайну інтер'єру, які можуть додати особливий шарм та виразність приміщенню.

Як бути унікальним? Особлива мітка креативності для дизайнера

У світі дизайну унікальність — це не просто слово, а ключовий елемент, що надає індивідуальності та особливості кожному фахівцю.

Інтер'єрна візуалізація: стратегічний інструмент маркетингу для дизайнерів

У сучасному світі, де візуальний контент займає провідну роль, високоякісна інтер'єрна візуалізація стає ключовим інструментом для підвищення впізнаваності бренду, залучення нових клієнтів та підвищення конкурентоспроможності на ринку для дизайнерів.

Садівник чи ландшафтний дизайнер? Які відмінності

Зелені простори навколо нас приносять задоволення і захоплення своєю красою, але за їх створенням стоять різні професіонали, такі як садівник і ландшафтний дизайнер.

Як правильно вибрати колір в інтер'єрі

Для досвідчених дизайнерів це питання вже не стане проблемою. Але якщо завдання постає перед «самоучкою», то знадобляться знання кількох принципів, які допоможуть створити гармонійне колірне рішення.

Тайм-менеджмент для Дизайнера. Як планувати час для творчого процесу

Для дизайнера, де зустрічаються творчість і точність, ефективне управління часом — невід'ємна частина успішної діяльності. 

Як правильно оформити стиль Джапанді в інтер'єрі: 5 порад

Стиль Джапанді (japandi) на сьогодні серед актуальних трендів. Його цінують за незахаращену естетику, близькість до природи, розмірений ритм і прийняття недосконалості речей.

Бюджетні ідеї облаштування ділянки

Економне застосування різних елементів для благоустрою присадибної ділянки та створення гарного вигляду саду стає все більш популярною темою.

Як дизайнеру презентувати себе так, щоб клієнт обрав саме його

Можна бути чудовим фахівцем, але через невміння себе представити у вигідному світлі, залишатися в тіні своїх конкурентів і мало заробляти.