Робота та обов’язки кадровика

Значення кадрового обліку на підприємстві. Основні виклики та завдання, які постають перед кадровиком.
Робота працівника, який відповідає за кадровий документообіг – педантична і відповідальна. Це відповідальність і перед державними органами, згідно Законодавству України і перед власником бізнесу і перед працівниками компанії.
У невеликих компаніях кадровою роботою може займатися і сам керівник або бухгалтер, деякі кадрові питання покладаються на секретаря офісу. Але, кадровий облік – це досить великий об’єм роботи, який повинен виконувати окремий працівник – кадровик (спеціаліст з кадрів, інспектор з кадрів). На великих підприємствах виокремлюють спеціальний підрозділ – відділ кадрів (кадровий департамент, відділ управління персоналом).
Основні обов’язки відповідального за кадровий облік включають:
- Оформлення нового працівника на роботу.
- Підготовка договору або контракту на роботу.
- Ведення особових справ працівників, їх зберігання з дотриманням умов захисту персональних даних.
- Ведення трудових книжок працівників.
- Документальне супроводження відповідними наказами всіх переміщень працівника в межах підприємства (переведення, суміщення посад тощо)
- Ведення та контроль графіку відпусток персоналу.
- Контроль перебігу лікарняних працівників та визначення страхового стажу для надання допомоги з тимчасової непрацездатності, вагітності та пологах.
- Підготовка необхідних матеріалів та документів щодо нагородження працівників або застосування до них дисциплінарних стягнень.
- Облік особливих категорій працівників (неповнолітні; працівники з інвалідністю; чорнобильці; сумісники; працівники, які працюють на умовах неповного робочого часу або за індивідуальними графіками тощо).
- Участь у розробленні планів підприємства з праці та кадрових питань.
- Формування кадрового резерву підприємства.
- Після закінчення встановлених строків поточного зберігання - підготовка документів для передачі їх до архіву.
- Формування звітності про кадрову роботу.
Отже, спеціаліст з кадрів повинен розумітися на багатьох питаннях! Часто це і юридичні аспекти щодо найманих працівників і бухгалтерські нарахування, пенсійні вимоги, військовий облік. Важливо вміти орієнтуватися у законодавчих нормативних актах, вимогах Конституції України, правильно застосовувати статті Кодексу Законів про Працю. Необхідно вчасно і сумлінно вести всю кадровому документацію відповідно і до законодавства та внутрішніх Положень підприємства.
Звичайно, потрібно постійно слідкувати за законодавчими змінами, нововведеннями у взаємовідносинах працедавця та найманим персоналом, звертатися за роз’ясненнями до державних органів та їх представників.
Зважаючи на всі перераховані обов’язки, зрозуміло, що обізнаний та відповідальний кадровик – мрія кожного власника бізнесу. Завжди на ринку праці будуть актуальними вакансії різного рівня фахівців з кадрів – від вузькоспеціалізованих менеджерів, кадровиків і до радника з кадрових питань.
Професійні можливості в цьому напрямку – широкі і перспективні.
Якщо у своїй роботі Ви постійно звертаєтесь до кадрових питань або готові рухатися у даному напрямку, запрошуємо на базовий курс з Кадрового обліку.
На курсах розглядаємо багато кейсів та проблем, якими займається відповідальний за кадрову роботу. Від викладача практика Ви дізнаєтеся, як правильно оформлювати кадрову документацію, контролювати облік та вирішувати багато професійних питань.
Заняття проходять онлайн і можна обрати зручний графік для навчання.
Для запису на перший пробний урок телефонуйте менеджеру навчальної студії Тренд:
[відкрити контакти] viber
[відкрити контакти] telegram
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії HR, менеджер з персоналу, рекрутинг Діловодство, секретаріат, АГВ Онлайн курси