Блог навчальних закладів

Знайдено 60 статей

Робота та обов’язки кадровика

Значення кадрового обліку на підприємстві. Основні виклики та завдання, які постають перед кадровиком.

Діловодство. Види та класифікації документів

Види документів, які складають документообіг компанії. Основні класифікації

Модель прийняття рішень Врума-Йеттона-Яго

Принцип дії і критерії моделі прийняття рішень Врума-Йеттона. Її переваги і недоліки.

Моделі прийняття рішень керівниками

Існує багато різних способів ухвалення рішення, і керівнику обрати свій підхід може бути так само складно, як і ухвалити саме рішення. У статті розглянуто кілька моделей прийняття управлінських рішень.

Потоки документообігу на підприємстві. Організаційні вимоги

Потоки документообігу. Схема організації діловодства, згідно класифікації документів.

Форми організації діловодства на підприємствах

Які застосовують форми організації діловодства на підприємствах. Які критерії є важливими.

Про управлінські компетенції керівника

З якими питаннями стикається у своїй роботі керівник. Що може порушувати або покращувати управлінську роботу.

Привітання від навчальної студії Тренд

Привітання з Новим роком відвідувачів сайту Education

Навчальна студія «Тренд» запрошує на курси

Навчання онлайн для початківців у різних галузях: бухгалтерія, кадровий документообіг, управління персоналом, фінанси, кошторисна справа, ресторанний бізнес та ін.

Оформлення працівника на роботу. Базові правила

Алгоритм процедури оформлення працівника на роботу. Основні вимоги