
Ділове спілкування
Даний курс проводиться лише в індивідуальній формі навчання.
Курси ділового спілкування проводяться у формі тренінгу з кейсами і завданнями. Його мета - навчити співробітників організацій, які в процесі роботи спілкуються як з колегами, так і клієнтами (партнерами).
В ході курсу навчання розглядаються основи ефективного спілкування, освоєння правил ділового етикету, вироблення навичок встановлення контакту, активного слухання, розуміння співрозмовника, способів переконання і аргументації.
Ознайомитись з умовами навчання, а також з програмою курсу можна за посиланням:
Категорії курсів
-
Професійні, підвищення кваліфікації
-
Онлайн
Усі курси в Києві, а також ЗВО (вузи) в Києві, коледжі в Києві, репетитори в Києві, тренінги в Києві, робота в Києві
Коментарі
Залишити коментар
При заповненні форми була допущена помилка
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Дякуємо!
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.