Мотивация в сети аптек - что пошло не так?

Какую систему мотивации разработал собственник сети аптек и что пошло не так

Власник мережі аптек захоплювався тим, як працюють на касі менеджери McDonalds’. А саме: коли відвідувач замовляє каву чи чай, то йому одразу пропонують пиріжок чи мафін. І цей власник хотів, щоб його провізори робили так само.

Він хотів, щоб провізори пропонували покупцям ще якісь додаткові товари. Наприклад, «Ви придбали йод, чи не бажаєте придбати бинт?» «Чи не потрібно вам мило, шампунь, тощо?» Одним словом, він дуже хотів, щоб провізори докладали зусиль для збільшення розміру покупки. За критерій ефективності він обрав кількість позицій в чеку.

Подумайте, яку систему мотивації ви ю йому запропонували.

Придумали? Тоді дізнайтеся, як розвивалися події далі і чим це все закінчилося у короткому 7-хвилинному ролику за посиланням – https://youtu.be/cDAYBJjzgGA

 


Оставить комментарий
Пожалуйста, введите ваше имя
Пожалуйста, введите комментарий.
1000 символов

Пожалуйста, введите email
или Отменить

Другие статьи в категории HR, менеджер по персоналу, рекрутинг Медицина, фармацевтика Менеджмент, управление, KPI