Блог навчальних закладів

Знайдено 57 статей

Моделі прийняття рішень керівниками

Існує багато різних способів ухвалення рішення, і керівнику обрати свій підхід може бути так само складно, як і ухвалити саме рішення. У статті розглянуто кілька моделей прийняття управлінських рішень.

Потоки документообігу на підприємстві. Організаційні вимоги

Потоки документообігу. Схема організації діловодства, згідно класифікації документів.

Форми організації діловодства на підприємствах

Які застосовують форми організації діловодства на підприємствах. Які критерії є важливими.

Про управлінські компетенції керівника

З якими питаннями стикається у своїй роботі керівник. Що може порушувати або покращувати управлінську роботу.

Привітання від навчальної студії Тренд

Привітання з Новим роком відвідувачів сайту Education

Навчальна студія «Тренд» запрошує на курси

Навчання онлайн для початківців у різних галузях: бухгалтерія, кадровий документообіг, управління персоналом, фінанси, кошторисна справа, ресторанний бізнес та ін.

Оформлення працівника на роботу. Базові правила

Алгоритм процедури оформлення працівника на роботу. Основні вимоги

Управлінські компетенції, їх базові складові

Які навички необхідні керівникам, щоб організувати продуктивну роботу компанії чи підрозділу. Дізнайтеся про базові компетенції і чому вони важливі.

Курси адміністратора ресторану

Онлайн навчання адміністратора ресторану, індивідуально або по графіку групи

Ділове листування. Структура ділового листа

Базові вимоги до складання службових листів. На що звернути увагу.