Клієнтоорієнтований підхід в обслуговуванні VIP сегмента Високий рівень сервісу як основна конкурентна перевага організації Очікування клієнта як необхідний рівень обслуговування клієнта Формування за…
1. Основи ділової комунікації Що таке ефективна комунікація, основні засади ефективних ділових комунікацій. Комунікації усередині компанії. Особливості комунікацій униз, вгору, з колегами. 2. Комуніка…
Відео: коротко про підхід (3 хв.): https://youtu.be/jATttyjImhk Проводиться за ліцензією компанії Scotwork (UK, з 1975) - світовий лідер у тренінгах з переговорів (перекладений на 20+ мов, проводиться…
Одна чи дві години в атмосфері школи, спілкування з нашими тренерами та адміністраторами дасть вам можливість відчути - чи ваше це місце? Чи хочеться повернутися сюди та довіритися саме цій команді? П…
З'ясування труднощів, помилок у комунікаціях під час переговорів. Секрети перетворення «важких» переговорів у взаємовигідне співробітництво. Чи успішний ви переговорник? Досвід ведення переговорів — п…