ТОТ, центр бізнес-технологій
тренінг

Управлінський облік і бюджетування



  • 10700 грн -7%
  • для одного учасника



Цільова аудиторія

менеджерам середнього і топ-рівнів, керівникам фінансових підрозділів, головним бухгалтерам, співробітникам фінансово-економічних служб, власникам малого та середнього бізнесу

Ціль заходу

отримати навички управління фінансовими потоками підприємства, впровадження і ведення управлінського обліку на практиці;  опанувати тонкощі бюджетного процесу, у тому числі навчитись формувати бюджети усіх рівнів, контролювати їх виконання і досягати поставлених цілей

Програма

1. Фінансова система підприємства

  • Логіка руху фінансових ресурсів

  • Організація фінансової системи для підвищення керованості підприємством

  • Учасники процесу прийняття фінансових рішень

  • Основні терміни та поняття у сфері управління фінансам

2. Як організувати управлінський облік

  • Фінансова структура підприємства

  • Принципи визначення центрів витрат, доходів і прибутку

3. Класифікація витрат

  • Класифікація витрат для визначення собівартості, фінансових результатів, управлінських рішень, контролю і регулювання

4. Використання даних собівартості для прогнозування витрат і прибутку

  • Аналіз беззбитковості

  • Ціноутворення

  • Планування прибутку

  • Операційний важіль

  • Аналіз залежності «витрати – обсяг – прибуток»

  • Політика ціноутворення в залежності від стратегічної позиції підприємства

5. Розподіл відповідальності за витратами

  • Розподіл відповідальності за витрати між:

    • напрямками бізнесу

    • підрозділами

  • Бюджетна система підприємства як інструмент розподілу і закріплення відповідальності за витрати

6. Планування та бюджетування на підприємстві

  • Види бюджетів: операційний, генеральний

  • Спеціальні та допоміжні бюджети

  • Форма надання бюджету

  • Процеси і процедури бюджетування

  • Формування бюджету «знизу вгору» і «зверху вниз»

  • Звітність та документообіг з бюджетування

7. Фінансова модель основних бюджетів

  • Бюджетування діяльності:

    • продажів

    • комерційних витрат

    • закупівель

    • складу

    • оплати праці

    • транспортних витрат

    • адміністративних витрат

    • податків

    • інвестицій і капітальних вкладень

  • Моделі фінансових бюджетів

  • Використання нормативних витрат: види нормативів, розрахунок і аналіз нормативів

8. Практика складання бюджету

  • Складання бюджету дистриб’юторської компанії

  • Особливості складання бюджету торгового підприємства

  • Бюджетування окремих підрозділів підприємства: департаментів маркетингу, продажів, закупівель, IT департаменту, виробничого, транспортного відділів, складу, філії

9. Управлінський облік і бюджетний контроль

  • Поняття «гнучкого» та «жорсткого» бюджету

  • «Ковзне» бюджетування

  • Контроль за виконанням бюджету

  • План-факторний аналіз відхилень

  • Механізми і процедури дій по бюджетним відхиленням

  • Зв’язок KPI, бюджетів витрат і нормативів

10. Основні інструменти фінансового аналізу, що відображають ключовий результат діяльності підприємства

  • Критерії оцінки діяльності підрозділів

  • Основні фінансові коефіцієнти, що відображають ключовий результат діяльності підприємства

  • Вимірювання результатів діяльності підрозділу в загальному результаті діяльності підприємства

11. Психологічні та кадрові проблеми в управлінні витратами, впровадженні бюджетування та контролінгу

  • Внутрішня мотивація на основі внутрішньої відповідальності та зовнішньої фінансової

  • Мотивація центрів:

    • витрат

    • прибутку та доходів

    • інвестицій

  • Ув’язка інтересів власників і працівників

  • Впровадження системи «Дій як власник»

Додаткова інформація

Після закінчення навчання кожен учасник отримує іменний сертифікат

Бонуси

  • розв’язки завдань

  • перелік літератури на тему тренінгу

  • Положення про бюджетування

  • Положення про управлінський облік

  • приклади форм основних бюджетів компанії

  • приклад Структури бюджетів для виробничого та дистриб’юторського підприємств

  • приклад Фінансової структури компанії

  • робочий Excel-файл «Прогнозування продажів», призначений для отримання прогнозного рівня продажів шістьма методами прогнозування

  • робочий Excel-файл «Аналіз витрат», призначений для аналізу витрат методом регресійного аналізу

  • консалтинговий супровід протягом двох тижнів після закінчення тренінгу


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Фінанси, кредит, банківська справаБухгалтерія, облік та податки

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.