Корпоративні тренінги
D-Space
тренінг

Управління конфліктами. Стресменеджмент




Цільова аудиторія

Менеджери, спеціалісти, співробітники компанії.

Ціль заходу

  • освоїти ефективні моделі поведінки у конфліктних ситуаціях
  • потренувати прийоми зниження емоційного напруження у конфлікті
  • проаналізувати та відкоригувати власні помилки поведінки у складних комунікаціях
  • розширити інструментарій амортизації напруги та регулювання рівня стресу

Програма

  • Сутність та природа конфлікту
  1. Потреби та інтереси людей як джерела конфліктів
  2. Структура конфлікту
  3. Суперництво, пристосування, компроміс, ухилення, співпраця як стратегії поведінки у спірних/конфліктних ситуаціях
  • Управління складними діалогами з клієнтами
  1. Техніки аргументації (фундаментальний метод, метод подвійної аргументації, метод умовної згоди). Баланс логічності та емоційності
  2. Алгоритм управління складною комунікацією
  3. Конліктогени: як самому не спровокувати конфлікт
  4. Прийоми зниження опору (підкреслення значущості, підкреслення спільності, вербалізація потреб\очікувань\емоцій)
  • Поняття «Стрес» та «Дістрес»
  1. Діагностика рівня стресу: емоційний, поведінковий, інтелектуальний, фізіологічний рівні
  2. Особливості психологічного стресу. День бабака», як джерело хронічної втоми хронічного стресу
  3. Техніки регуляції напруги: фізіологічні та психологічні; онлайн-методи («швидка допомога») та профілактичні.
  4. Управління особистою ресурсністю. Балансна модель Н. Пезешкіана. Зона впливу vs зони турбот


Залишити коментар

Будь ласка, введіть Ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Коучинг, менторствоВідносини, комунікаціяУправління персоналом, адаптація та розвиток

А також ЗВО (вузи) в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетитори в Києві, робота в Києві