Клієнтоорієнтований підхід в обслуговуванні VIP сегмента Високий рівень сервісу як основна конкурентна перевага організації Очікування клієнта як необхідний рівень обслуговування клієнта Формування за…
Типи комунікації поняття про комунікацію типи комунікації: інтимна, міжособова, публічна структура комунікативного акту Правила ефективної публічної комунікації ефективність комунікації та особливості…
Модульна програма 1.5 + 1 = 2.5 дня. Частина 1: Переговори від SCOTWORK (1.5 дня) 3 цикли "Структура переговорів + бізнес кейс + розбір" Частина 2: Вплив + комунікації у конфлікті + емоції (1 день) мо…
Центр Маргаритка 15 років проводить консультування, тренінги та майстер-класи. Метод Системно-Сімейних розстановок по Хеллінгера зарекомендував себе як найефективніший інструмент короткострокової тера…
З'ясування труднощів, помилок у комунікаціях під час переговорів. Секрети перетворення «важких» переговорів у взаємовигідне співробітництво. Чи успішний ви переговорник? Досвід ведення переговорів — п…