Клієнтоорієнтований підхід в обслуговуванні VIP сегмента Високий рівень сервісу як основна конкурентна перевага організації Очікування клієнта як необхідний рівень обслуговування клієнта Формування за…
1. Правила підготовки та проведення успішної комерційної презентації Особисте позиціонування. Самопрезентація . Презентація компанії. Зовнішні ознаки впевненої та невпевненої поведінки Демонстрація вп…
Модульна програма 1.5 + 1 = 2.5 дня. Частина 1: Переговори від scotwork (1.5 дня) 3 цикли "Структура переговорів + бізнес кейс + розбір" Частина 2: Вплив + комунікації у конфлікті + емоції (1 день) мо…
Програма online тренінгу Тільки про головне! Концентрована практика, до 80% опрацювання реальних ситуацій! Ми завжди готові адаптувати програму до Ваших потреб з урахуванням стратегічних цілей розвитк…
Програма тренінгу "Продажі в умовах змін" у м. Львові Дати - 26 жовтня та 02 листопада ( 11.00 -18.00 год) - 2 модулі навчання Програма навчання ( перший модуль ) - 26 жовтня ( 11.00- 18.00 год) Модул…
Одна чи дві години в атмосфері школи, спілкування з нашими тренерами та адміністраторами дасть вам можливість відчути - чи ваше це місце? Чи хочеться повернутися сюди та довіритися саме цій команді? П…
Введення в клієнтоорієнтованість формуємо понятійний апарат; що таке клієнтоорієнтованість , лояльність, задоволеність? економічна та емоційна лояльність; управління очікуваннями Клієнтів: «точки конт…
Чотири Сили Компетентності для успішних продажів Зміна парадигми продажів від «задоволення потреби» до «створення можливостей» Етапи життєвого циклу системи продажів. Інструменти збільшення продажів н…