Основні тематичні блоки: Корпоративні стандарти продажу. Ефективна робота з наповнення і пропрацювання клієнтської бази. Аналіз процесу спілкування з клієнтами Управління циклом продажів Корпоративний…
Етика Та Етикет Ділового Спілкування Концепція етикету. Види етикету Діловий етикет, його основні засади. Основні засади етики ділових відносин. Етика ділового спілкування. Характеристика ділового спі…
1. Основи ділової комунікації Що таке ефективна комунікація, основні засади ефективних ділових комунікацій. Комунікації усередині компанії. Особливості комунікацій униз, вгору, з колегами. 2. Комуніка…
Відео: коротко про підхід (3 хв.): https://youtu.be/jATttyjImhk Проводиться за ліцензією компанії Scotwork (UK, з 1975) - світовий лідер у тренінгах з переговорів (перекладений на 20+ мов, проводиться…
Програма тренінгу "Продажі в умовах змін" у м. Львові Дати - 25 квітня та 03 травня ( 11.00 -18.00 год) - 2 модулі навчання Програма навчання ( перший модуль ) Дата - 25 квітня ( 11.00- 18.00 год) Мод…
Введення в клієнтоорієнтованість формуємо понятійний апарат; що таке клієнтоорієнтованість , лояльність, задоволеність? економічна та емоційна лояльність; управління очікуваннями Клієнтів: «точки конт…
Той самий тренінг, що окупиться за одні перемовини! Що на Вас чекає: Концентрований практичний контент, заснований на реальних ситуаціях у закупівлях Фокус на практичних завданнях та кейсах з реальних…