Основні тематичні блоки: Корпоративні стандарти продажу. Ефективна робота з наповнення і пропрацювання клієнтської бази. Аналіз процесу спілкування з клієнтами Управління циклом продажів Корпоративний…
1. Визначення типу клієнта Сегментація клієнтів Типологія DISC. Визначення типу клієнта Типологія клієнтів залежно від поведінки у складних ситуаціях. Визначення типу клієнта Підготовка портретів кліє…
1. Особисті якості у переговорах Рівень зрілості, емоційний інтелект та лідерський потенціал переговірника; Конструктивні та деструктивні рольові моделі та як ними керувати; Емоційна компетентність; О…
Модуль 1 Причинно-наслідкові зв'язки у продажу Етапи роботи із клієнтами. Стратегія та тактика продажу: залучення нових клієнтів, додатковий продаж існуючим клієнтам. Продажі, орієнтовані на товар і П…
Відео: коротко про підхід (3 хв.): https://youtu.be/jATttyjImhk Проводиться за ліцензією компанії Scotwork (UK, з 1975) - світовий лідер у тренінгах з переговорів (перекладений на 20+ мов, проводиться…
Сміливо обіцяємо, що це буде один із найкращих тренінгів у вашому житті! Ми знаємо, як виховувати блискучих ораторів! Мінімум теорії — максимум практики! Програма тренінгу перевірена 11-річним досвідо…
Введення в клієнтоорієнтованість формуємо понятійний апарат; що таке клієнтоорієнтованість , лояльність, задоволеність? економічна та емоційна лояльність; управління очікуваннями Клієнтів: «точки конт…