Корпоративні тренінги
Олд Скул
тренінг

Account-менеджмент або як «вести» клієнта





Цільова аудиторія

Тренінг призначений для співробітників комунікаційних агенцій будь-якої спеціалізації: креатив, медіа, діджитал, PR, маркетинг сервіси. Важливо, щоб учасники тренінгу мали стаж роботи з клієнтами понад 6 місяців.

Ціль заходу

Навчити учасників ефективно взаємодіяти з клієнтами, стати для них справжніми партнерами та професійними консультантами.

Вчимо менеджерів розуміти мотивацію клієнтів, підґрунтя їхніх дій, справлятися з кризовими та конфліктними ситуаціями. І відпрацьовуємо відповідні кейси на практиці.

Програма

  • Як клієнт обирає агенцію
  • Світ клієнта
  • Світ сервісної агенції в Україні
  • 10 гріхів агенції
  • Рятівні процедури
  • Value-added для клієнта: що агенція може робити додатково для утримання клієнта

Програма містить 4 практикуми


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Маркетинг, реклама, PRПереговори, риторика, ораторське мистецтвоВідносини, комунікація

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.