Ключові етапи дизайн-мислення: методологія та підходи. Фаза дизайн-мислення " Емпатія ". Як розпізнати ключові потреби клієнтів7 Секрети успішного інтерв'ю з користувачем. Робота з "картками інсайтів…
Основи таргетованої реклами Структура рекламної кампанії Аналіз рекламних кампаній в Ads Manager Дизайн для таргетингу Установка Pixel (технічне заняття) Медіаплан Реклама у LinkedIn Реклама у TikTok…
Вступна, знайомство Про спам, спам-пастки і спам-мітки репутація відправника. Що таке SPF, DKIM та DMARK Типи розсилок (промо та тригери) Структура та контент листа Які типи розсилок бувають? Промо ро…
Основи контекстної реклами Пошукові кампанії Google Ads - частина 1 Пошукові кампанії Google Ads - частина 2 Пошукові кампанії Google Ads - частина 3 Практичне занаття Google Merchant + Shopping Campa…
Мы проведем тренинг в удобное время в удобном для вас формате: индивидуально, в малой группе, онлайн или очно. Гибкая система обучения: вы можете пройти весь тренинг сразу за один день, разбить его на…
I. Введення до SEO Вступна лекція. Знайомство з викладачами і програмою курсу Як працює пошук (оператори пошуку, алгоритми, пошук за картинками, відео, картам і т.д.) SEO vs Контекст - відмінності, вз…