Корпоративні тренінги
TradeMasterGroup
онлайн-тренінг

Прикладний трейд-маркетинг FMCG-компаній



  • 3800 грн -50%
  • * Для українських компаній знижка 50%




Цільова аудиторія

  • ті, перед ким стоїть завдання підвищити валовий прибуток компанії за рахунок трейд-маркетингових інструментів
  • молоді підприємці, які виробляють на своїх заводах або ж розміщують замовлення на зовнішніх виробництвах, і головне їхне завдання - просування продукту від складу до покупця
  • ті, у кого на даний момент обмежені можливості в компанії (фінансові, тимчасові, нестача спеціалістів)
  • ті фахівці, хто готовий багато і старанно працювати, для кого важливий результат.

Програма

1 Блок. Створення відділу трейд-маркетингу.

  • Знайомство. Погодження структури та правил тренінгу
  • Визначення завдань та функціоналу відділу, а також ресурсів, необхідних для виконання

2 Блок. Постановка річних цілей та аналіз продажів.

  • Затвердження цілей на рік (внесення до документа "Цілі на рік" показників минулого періоду в розрізі: ринок, споживач, компанія)
  • Аналіз продажів та виконання плану попередніх періодів. Планування продажів трейд-маркетинговим відділом

3 Блок. Сучасний роздріб.

  • Аналіз продажів сучасного роздрібу
  • Оцінка ефективності роботи з кожної мережі
  • Категорійний аналіз: (асортимент, визначення ролі, дерева прийняття рішення, ціновий аналіз)
  • Аналіз поличного простору. Аналіз викладки
  • Визначення цільових груп покупців. Визначення ситуацій купівлі та споживання/використання товару. Побудова customer journey
  • Робота з бар'єрами прийняття рішення всередині торгового простору: категорія та бренд
  • Логіка розвитку продукту в сучасному роздробі
  • Формування комунікаційного ядра продукту
  • Твердження основ комунікацій з продуктом: бар'єр - подолання - рівні залучення - зміна дії/відносини
  • Довгострокове та оперативне бюджетування. Шляхи оптимізації бюджету
  • Формування трейд-маркетингового плану
  • Оцінка активностей ритейлером
  • Аналіз торговельного простору. Планування дій на всій території
  • Цикл трейд-маркетингової активності в сучасному роздробі
  • РOS матеріали, брендування торгової зони
  • Робота з викладкою
  • Усі види дегустацій/тестування продукту
  • Акції, спрямовані на стимулювання продажів
  • Акції, спрямовані на шеринг купівельного досвіду
  • Зведення в єдиний звіт, презентацію

4 Блок. Традиційний роздріб.

  • Аналіз продажів традиційного роздрібу
  • Аналіз за клієнтом категорії А
  • Розгорнутий аналіз АВС клієнтів
  • Порівняльний ціновий аналіз по регіонах
  • KPI трейд-маркетингових активностей у традиційному роздробі
  • Розрахунок вартості залучення та утримання клієнта
  • Ситуаційний аналіз
  • Логіка розвитку продукту у традиційному роздробі
  • Цикл трейд-маркетингової активності у традиційному роздробі
  • Акції, створені задля зростання нумеричної дистрибуції. 10 видів мотивації торгової командиАкції, створені задля стабілізацію представленості.
  • Робота з відвантаженням та викладкою
  • Акція, спрямована на виважену дистрибуцію. Збільшення частоти та суми відвантаження
  • Акції, створені задля введення нових категорій, товарних позицій. Презентація товару та правильна постановка завдань торговій команді
  • Акції, спрямовані на збільшення відсотка ТОР асортименту. Нестандартні способи стимулювання продавців та власників традиційного роздрібу
  • Акції, спрямовані на збільшення продажів із торгової точки. Погодинна робота з ТРТАкції, створені задля збільшення відвантаження в ТРТ.
  • Стимулювання продажів у ТРТ
  • Програма лояльності до продавців. Від ідеї до реалізації
  • Зведення в єдиний звіт, презентації

Додаткова інформація

10% від збору перераховуємо на допомогу постраждалим від війни

Ви отримаєте:30 шаблонів акцій

55 аналітичних звітів

10 дашбордів акцій

Які проблеми ви вирішите?

  • Систематизуєте роботу з кожного завдання трейд-маркетингу у вашій компанії
  • Отримайте готові шаблони для аналізу продажів, трейд-маркетингових заходів у традиційному роздробі
  • Почнете працювати з каталогом трейд-маркетингових інструментів
  • За допомогою загальнодоступних програм ви навчитеся створювати трейд-маркетингову стратегію з поетапним планом її досягнення.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Маркетинг, реклама, PR

А також ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетитори в Києві, робота в Києві