
онлайн-тренінг
Прикладний трейд-маркетинг FMCG-компаній
- 16 годин
- Після закінчення видається сертифікат
- TradeMasterGroup
- trademaster.ua
- Тетяна Іллєнко
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
- ті, перед ким стоїть завдання підвищити валовий прибуток компанії за рахунок трейд-маркетингових інструментів
- молоді підприємці, які виробляють на своїх заводах або ж розміщують замовлення на зовнішніх виробництвах, і головне їхне завдання - просування продукту від складу до покупця
- ті, у кого на даний момент обмежені можливості в компанії (фінансові, тимчасові, нестача спеціалістів)
- ті фахівці, хто готовий багато і старанно працювати, для кого важливий результат.
Програма
1 Блок. Створення відділу трейд-маркетингу.
- Знайомство. Погодження структури та правил тренінгу
- Визначення завдань та функціоналу відділу, а також ресурсів, необхідних для виконання
2 Блок. Постановка річних цілей та аналіз продажів.
- Затвердження цілей на рік (внесення до документа "Цілі на рік" показників минулого періоду в розрізі: ринок, споживач, компанія)
- Аналіз продажів та виконання плану попередніх періодів. Планування продажів трейд-маркетинговим відділом
3 Блок. Сучасний роздріб.
- Аналіз продажів сучасного роздрібу
- Оцінка ефективності роботи з кожної мережі
- Категорійний аналіз: (асортимент, визначення ролі, дерева прийняття рішення, ціновий аналіз)
- Аналіз поличного простору. Аналіз викладки
- Визначення цільових груп покупців. Визначення ситуацій купівлі та споживання/використання товару. Побудова customer journey
- Робота з бар'єрами прийняття рішення всередині торгового простору: категорія та бренд
- Логіка розвитку продукту в сучасному роздробі
- Формування комунікаційного ядра продукту
- Твердження основ комунікацій з продуктом: бар'єр - подолання - рівні залучення - зміна дії/відносини
- Довгострокове та оперативне бюджетування. Шляхи оптимізації бюджету
- Формування трейд-маркетингового плану
- Оцінка активностей ритейлером
- Аналіз торговельного простору. Планування дій на всій території
- Цикл трейд-маркетингової активності в сучасному роздробі
- РOS матеріали, брендування торгової зони
- Робота з викладкою
- Усі види дегустацій/тестування продукту
- Акції, спрямовані на стимулювання продажів
- Акції, спрямовані на шеринг купівельного досвіду
- Зведення в єдиний звіт, презентацію
4 Блок. Традиційний роздріб.
- Аналіз продажів традиційного роздрібу
- Аналіз за клієнтом категорії А
- Розгорнутий аналіз АВС клієнтів
- Порівняльний ціновий аналіз по регіонах
- KPI трейд-маркетингових активностей у традиційному роздробі
- Розрахунок вартості залучення та утримання клієнта
- Ситуаційний аналіз
- Логіка розвитку продукту у традиційному роздробі
- Цикл трейд-маркетингової активності у традиційному роздробі
- Акції, створені задля зростання нумеричної дистрибуції. 10 видів мотивації торгової командиАкції, створені задля стабілізацію представленості.
- Робота з відвантаженням та викладкою
- Акція, спрямована на виважену дистрибуцію. Збільшення частоти та суми відвантаження
- Акції, створені задля введення нових категорій, товарних позицій. Презентація товару та правильна постановка завдань торговій команді
- Акції, спрямовані на збільшення відсотка ТОР асортименту. Нестандартні способи стимулювання продавців та власників традиційного роздрібу
- Акції, спрямовані на збільшення продажів із торгової точки. Погодинна робота з ТРТАкції, створені задля збільшення відвантаження в ТРТ.
- Стимулювання продажів у ТРТ
- Програма лояльності до продавців. Від ідеї до реалізації
- Зведення в єдиний звіт, презентації
Додаткова інформація
10% від збору перераховуємо на допомогу постраждалим від війни
Ви отримаєте:30 шаблонів акцій
55 аналітичних звітів
10 дашбордів акцій
Які проблеми ви вирішите?
- Систематизуєте роботу з кожного завдання трейд-маркетингу у вашій компанії
- Отримайте готові шаблони для аналізу продажів, трейд-маркетингових заходів у традиційному роздробі
- Почнете працювати з каталогом трейд-маркетингових інструментів
- За допомогою загальнодоступних програм ви навчитеся створювати трейд-маркетингову стратегію з поетапним планом її досягнення.
Інші тренінги у категоріях:Маркетинг, реклама, PR
А також ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетитори в Києві, робота в Києві
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.