Відкриті тренінги
PRO Business Partners
тренінг

Впровадження ефективних інструментів із обробки заперечень



  • 2900 грн
  • Індивідуальні знижки від 10% до 50%



Цільова аудиторія

  • Консультанти-продавці
  • Менеджери з продажу
  • Торгові представники
  • Оператори call-центру

Програма

Тема 1. Поняття «заперечення» та особливості його виникнення.

  • За якими словами та фразами ховаються заперечення?
  • Поверхневі та глибинні аспекти появи заперечень.
  • Причини, засновані на емоціях та логіці.

Тема 2. Схеми роботи із запереченнями.

  • Правила роботи із запереченнями.
  • Коли перейти до аргументації?
  • «Так-схема» роботи з запереченнями
  • Ухвалення рішення співрозмовником – універсальний прийом «Терези». Як зробити так, щоб клієнт сам умовив себе.
  • Максимально ефективна авторська схема роботи з запереченнями – «нескінченність».
  • Відпрацювання навичок роботи з запереченнями по телефону та при особистій зустрічі
  • Бізнес-гра з відпрацювання типових заперечень клієнтів - КВК заперечен

Тема 3. Відмінності справжніх заперечень від хибних.

  • Розкриття заперечень за допомогою методів "Щось ще?" і «Припустимо».
  • Активне слухання та емоційне приєднання – основа довірчих відносин та зняття напруги у спілкуванні з клієнтом.

Тема 4. Закриття заперечень.

  • Знімаємо сумніви через порівняння та акценти на майбутньому та минулому.
  • Поведінка менеджера не є підставою для завершення діалогу. Розробляємо мовні шаблони, формуємо емоційну стійкість.

Тема 5. Особливості обговорення ціни.

  • Методики, що знижують негатив клієнта щодо вартості товару та підвищують лояльність.
  • Інструменти роботи з ціною: метод салямі, фокусування на позитиві та метод Франкліна.
  • Як правильно поводитися продавцю, коли мова заходить про ціну?

Тема 6. Завершення правочину.

  • Як зробити так, щоб клієнт захотів сказати так?
  • Конкретизація обговорених раніше умов угоди.
  • Завершення переговорів із користю для бізнесу: відпрацювання різних методик та технік

Додаткова інформація

Дати проведення:

  • 17-18  листлпада 11:00-18:00
  • 1-2 грудня 11:00-18:00
  • 16-17  грудня 11:00-18:00
  • 6-7 січня 11:00-18:00
  • 19-20 січня 11:00-18:00

Формат проведення: онлайн та офлайн на вибір учасника


Залишити коментар
Будь ласка, введіть Ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Переговори, риторика, ораторське мистецтвоПродажі, кол центр, робота з клієнтамиВідносини, комунікація

А також ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетитори в Києві, робота в Києві