Результативна управлінська комунікація без конфліктів та маніпуляцій
- 24 години
- Після закінчення видається Сертифікат
- Школа адміністративного управління Зіміної, консалтинговий центр
- galina-zimina.com
- Галина
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Программа онлайн-интенсива зорієнтована на:
- Амбітних і успішних керівників, які хочуть бути ще більш успішними!
- Прагматичних Власників і Керівників, які розуміють, що ключем до особистого і ділового успіху в конкурентному світі, - є знання і навички, від яких є практична віддача
Ціль заходу
Цей практично-орієнтований онлайн тренінг для Вас
Якщо Ви хочете знати:
- Як донести думку іншій людині, щоб тебе почули та зрозуміли;
- Які застосовувати слова, щоб сформувати мотивацію слухачів на необхідні дії;
- Як формулювати завдання при делегуванні, щоб воно напевно було виконане;
- Як спілкуватися, щоб підвищити відповідальність та продуктивність діяльності підлеглих;
- Як ефективно презентувати інформацію, подолати страх перед публічними виступами, комфортно почуватися під час промови і публічних виступів;
- Як лаконічно та аргументовано переконувати;
- Як керувати увагою аудиторії та підвищити ефективність сприйняття Вашого виступу;
- Як уникнути протистояння та конфронтації з амбітними слухачами;
- Як розпізнати та нейтралізувати маніпуляцію, зберігаючи при цьому ефективність взаємовідносин;
- Як усвідомлено аналізувати конфлікти та запобігати конфліктним ситуаціям;
- Як запобігти організаційним/командним конфліктам;
- Як покращити позитивний мікроклімат та ефективно вирішувати конфлікти;
- Як бути більш енергійним, активним та керувати емоціями
Перейдіть на сайт https://galina-zimina.com/ та ознайомтеся з переліком усіх доступних тренінгів для керівників.
Тренінги проходять у форматі онлайн-зустрічей, що дозволить вам взяти участь у ньому з будь-якої точки світу.
Я буду рада відповісти на всі ваші запитання та надати професійні поради із питань системного менеджменту.
Програма
Програма online тренінгу
Тільки про головне!
Концентрована практика, до 80% опрацювання реальних ситуацій!
Ми завжди готові адаптувати програму до Ваших потреб з урахуванням стратегічних цілей розвитку та становища підприємства на ринку
День 1
- Важливі компоненти у діловому спілкуванні Керівника-Лідера для отримання запланованого результату
- Як ви говорите? Раціональна та емоційна природа ефективних комунікацій
- Практикум. Трохи психології: комунікація у форматі «Трикутника влади» чи «Трикутника самопізнання»
- Причинно-наслідковий зв'язок нашої реальності та конфліктів
- Практикум трансактної взаємодії та мотивуючого впливу
День 2
- Практикум: Три важливі функції голосу. Розвиток багатофункціональності голосу
- Що ви говорите? Ключові компоненти Вашої мови
- Артикуляційний практикум
- Практикум: Основні елементи ефективної жестикуляції
- Практикум язика тіла (body language)
День 3
- Практикум: Типові коди мови жестів у процесі спілкування «Керівник-Підлеглий»
- Практикум: «Жести-підсилювачі» у процесі комунікації
- Практикум: Вплив дистанції на результат спілкування
- Практикум: Розміщення за столом переговорів
- Ключові слова управлінської комунікації
- Практикум: Мовні стандарти, які допомагають провести ділову розмову та переговори
День 4
- Практикум: Кому говорите? Канали сприйняття та передачі інформації
- Як посилити свій переконливий вплив?
- Практикум: Технологія переконливого аргументування
- Практикум: Застосування «Слів-мотиваторів» та «Слів-підсилювачів» у процесі комунікації
- Практикум: Конкретність та лаконічність мови
- Практикум: Три алгоритми побудови публічних виступів
День 5
- Практикум: Технологія формулювання питань
- Практикум: Технологія активного слухання
- Практикум: Психологічні плюси позитивної критики
- Практикум: Сигнали конфліктів та маніпуляцій
- Практикум: Методи нейтралізації маніпуляцій
День 6
- Практикум психологічного Айкідо під час нейтралізації маніпуляцій
- Практикум: Рівні конфліктів та підходи до врегулювання
- Практикум «Картографії» конфлікту
- Практикум Десять правил щодо вирішення конфліктів у команді
- Практикум застосування алгоритму ефективного керування конфліктом
- Практичні ситуації підходу «Виграти-виграти»
- Практикум створення індивідуального плану практичного застосування здобутих знань на тренігу
Ми завжди готові допомогти Вам підвищити
Ваш професіоналізм і впевненість у бізнесі!
Додаткова інформація
Тривалість онлайн-тренінгу: 24 акад.годин, 6 днів, заняття з 11:00 до 14:00
Вартість участі в онлайн-групі, 5-10 осіб: 6 910.00 грн.
Вартість індивідуального тренінгу, онлайн-коучингу: 11 200.00 грн.
Дати та час проведення коучингу (індивідуального тренінгу) – за погодженням
-
У форматі коучингу можуть займатися 1-3 особи
За участю кількох слухачів з однієї компанії: бонусні знижки!
!!! Рекомендація: краще відправити кілька людей з однієї компанії, тому що тоді вони будуть в одному інформаційному полі і зможуть ефективніше впровадити проект, оскільки завжди над впровадженням працює команда (Ініціативна група), а не одна людина
Тривалість, дати, вартість корпоративного тренінгу – за погодженням
- Ми проводимо корпоративне навчання на території замовника або на будь-якому майданчику, що орендується;
- Корпоративний тренінг максимально конкретний та функціонально спрямований на ефективне вирішення саме ваших бізнес-завдань;
- Допомагає зміцнити внутрішньокорпоративні зв'язки, скоординувати дії різних підрозділів та одночасно підвищити професійний рівень керівників та функціональних фахівців;
Що ви отримаєте в результаті:
- Системний розвиток знань та навичок у кожній ситуації знаходити потрібні слова, переконливо аргументувати свою точку зору та керувати емоціями, конкретні мовні стандарти та елементи ефективної жестикуляції, що допомагають провести ділову розмову та переговори;
- Чіткий алгоритм дій щодо ефективного попередження чи вирішення конфліктів на організаційному та особистісному рівнях; формування позитивних моделей комунікації та управління власним успіхом у процесі надихаючих презентацій та публічних виступів;
- Конкретні технології з лаконічного та аргументованого переконання, розвитку вміння зрозуміло викладати свої думки та жестикулювати, лаконічно говорити, вести діалог з аудиторією, клієнтами, партнерами;
- Практичні рекомендації, застосовні рішення, поради та консультації експерта-практика щодо управління емоціями, швидкого відновлення своїх сил та енергії, швидкого реагування на маніпуляції без агресії чи стресу;
- Іменний Сертифікат, як свідчення Вашого професіоналізму!
Інші тренінги у категоріях:Менеджмент, управління, KPIПереговори, риторика, ораторське мистецтвоВідносини, комунікація
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.