Відкриті тренінги
PRO Business Partners
тренінг

Майстерність долати скрутні ситуації у спілкуванні: маніпуляції, конфлікти, заперечення, агресія. Навички впливу, упевненості



  • 3500 грн -10%
  • Індивідуальні знижки від 10% до 50%


  • Online, м. Київ
    10.12.2022, початок о 11:00
  • Київ
    20.12.2022, початок о 11:00

Цільова аудиторія

Для кого: для широкої аудиторії співробітників, керівників, фахівців, для яких у процесі професійної діяльності значимо мати високу компетентність у галузі ділової комунікації, бути впевненим у важких ситуаціях комунікації, долати сумніви, заперечення, маніпуляції та конфлікти, як з кінцевими клієнтами, так і із внутрішніми клієнтами інших підрозділів; для фахівцями формату «фріланс», для яких важливо ефективно брати участь у важких комунікаціях, переконувати, впливати та долати важкі ситуації.

Ціль заходу

  • Узагальнити знання учасників про ділові комунікації
  • Вивчити основи ділової вербальної/невербальної комунікації
  • Здобути знання з основних принципів написання ефективних ділових листів
  • Розвинути вміння бути конструктивним, діловим, упевненим у різних ситуаціях бізнес-комунікації.
  • Розвинути вміння керувати своїм емоційним станом у ході складних ситуацій
  • Вивчити техніки діагностики та подолання конфліктних ситуацій у діловій комунікації
  • Освоїти техніки асертивної (впевненої) комунікації та безконфліктного спілкування

Програма

Ділова комунікація. Поняття та складові

Особливості бізнес-комунікації: явний та прихований вплив

  • Функції ділової комунікації.
  • Вербальна, паравербальна та невербальна складова ділової комунікації.
  • Правила та методи бізнес-комунікації.
  • Емоційний аспект ділової комунікації.
  • Ваша позиція у діловій комунікації.
  • Практика: визначення особистої позиції у діловій комунікації.
  • Основи та методи впливу – вербальні, паравербальні та невербальні. Проксеміка.
  • Відкритий та прихований вплив.
  • Практика: діагностика різних видів впливу
  • Влада, переконання, агресія, ігнорування.
  • Причини маніпуляцій. Типологія маніпуляцій. Уміння діагностувати маніпуляції.
  • Практика: діагностика маніпуляцій.
  • Основні помилки вербальної комунікації.

Внутрішні причини невпевненості, слабкої позиції у спілкуванні

  • Пошук особистих причин слабкої позиції у комунікації.
  • Страхи, комплекси, сумніви, брак методів, ситуації минулого та ін.
  • Утилізація ситуацій минулого.
  • Практика: робота зі страхами, комплексами, сумнівами.
  • Ментальна, емоційна, енергетична робота.

Переконлива аргументація

  • Позиціонування себе та своєї позиції.
  • Інформаційне та переконливе повідомлення.
  • Раціональні та емоційні аргументи.
  • Структура ділового повідомлення. Активні та пасивні види аргументації.
  • «Метод Сократа», ПВН та ін.
  • Практика: освоєння активних видів аргументації.
  • Міні-діагностика партнерів із комунікації: цілі, цінності, переконання, звички.
  • Техніка впливу на позицію партнера.
  • Практика: відпрацювання методів впливу на позицію партнера.
  • Метод підстроювання.
  • Практика: відпрацювання ораторських прийомів та методів активної аргументації.

Позиції у комунікації

  • Внутрішні позиції у діловому спілкуванні. Трансактний аналіз Берна.
  • Вибір та утримання особистої позиції у комунікації.
  • Методи утримання позиції.
  • Практика: утримання ефективної позиції у комунікації.
  • 7 правил впевненої людини за М.Рубінштейном.
  • 12 правил упевненої комунікації. Інструменти впевненої (асертивної) комунікації.
  • Оцінка особистого рівня впевненості у комунікації.
  • Впевнена (асертивна) поведінка – поважна взаємодія та досягнення бажаного результату.
  • Техніки «Я-повідомлення», «Туман», «Вільна інформація», «Негативна заява» та ін.
  • Практика: відпрацювання технік впевненої, переконливої ​​комунікації.
  • Методи контраргументації.
  • Практика: відпрацювання методів контраргументації.

Методи подолання маніпуляцій

  • Визначення типу маніпуляції. Як збагнути, що вами маніпулюють?
  • Успішні стратегії подолання маніпуляцій.
  • Практика: відпрацювання стратегій подолання маніпуляцій.
  • Контр-маніпуляція.
  • Інструменти діагностики та подолання стресових станів.
  • Практика: відпрацювання технік антистресу.
  • «Якорення» ресурсного стану, внутрішньо упевненої позиції.
  • Практика: «якоріння» ресурсного стану.

Тактики поведінки у «важких» ситуаціях взаємодії

  • Основи успішних переговорів.
  • Проблеми у переговорах.
  • Практика: моделювання ефективних переговорів.
  • Типологія «важких» партнерів із комунікації: агресивний, пасивний, маніпулятивний (владник), гіперактивний.
  • Техніки позитивної взаємодії з усіма типами «важких» партнерів.
  • Практика: відпрацювання технік позитивної взаємодії з різними типами «важких» партнерів із комунікації.
  • Заперечення, агресія, тиск, ігнорування. Причини виникнення складних ситуацій.
  • Алгоритми подолання заперечень та тиску.
  • Успішні контр-техніки в ситуаціях тиску та критики
  • Практика: освоєння алгоритмів подолання заперечень та тиску у ситуаціях ділової взаємодії.
  • Конфліктні ситуації. Причини, види, діагностики.
  • Скарга, претензія, негатив.
  • Правила поведінки у ситуаціях скарг, претензій.
  • Практика: діагностика та подолання конфліктних ситуацій.

Додаткова інформація

Дати проведення:

  • 8 листопада 11:00-18:00
  • 18 листопада 11:00-18:00
  • 10 грудня 11:00-18:00
  • 20 грудня 11:00-18:00
  • 12 січня 11:00-18:00
  • 22 січня 11:00-18:00

Формат проведення: онлайн та офлайн на вибір учасника


Залишити коментар
Будь ласка, введіть Ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Переговори, риторика, ораторське мистецтвоПродажі, кол центр, робота з клієнтамиВідносини, комунікація

А також ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетитори в Києві, робота в Києві