Літній інтенсив-курс з фарм. маркетингу
- 16 годин
- Після закінчення видається Іменний сертифікат
- Lege Artis, фармацевтична асоціація
- www.facebook.com/PharmaLegeArtis
- Романовська Альона Олександрівна
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
ДЛЯ КОГО РЕКОМЕНДУЄТЬСЯ НАВЧАННЯ
- Медичні представники, які хочуть стати продакт-менеджерами.
- Діючі продакт-менеджери та бренд-менеджери, які мають невеликий досвід роботи (Junior продакт-менеджери).
- Фахівці з вищою медичною або фармацевтичною освітою, які хочуть розвиватися у напрямку фармацевтичного маркетингу.
- Співробітники не маркетингових підрозділів фармацевтичних компаній, які хочуть розвиватися та розуміти першопричини маркетингової діяльності, пройшовши інтенсивну підготовку з фармацевтичного маркетингу.
Ціль заходу
ПРАКТИЧНІ ЦІЛІ НАВЧАННЯ
- Навчити учасників розумінню фармацевтичного маркетингу.
- Продемонструвати учасникам зв’язок маркетингових теорій із прикладним характером їх використання у фарм. маркетингу.
- Навчити учасників навчання використовувати маркетингові інструменти на практиці.
Програма
ПРОГРАМА НАВЧАННЯ
- Базові поняття сучасного маркетингу: основна термінологія
- Маркетинг: від історії до сьогодення. Еволюція маркетингу: маркетинг 1.0. /2.0. /3.0. /4.0. – культура, ролі, функції.
- Ринки В2В – В2С та специфіка фармацевтичного бізнесу.
- Ключові концепти маркетингу: Outside-in, Додана цінність, Стратегії Push – Pull – Prescribe (РРР), Маркетинг-мікс, Маркетинг відносин.
- Ролі маркетингу та ролі продакт-менеджерів в фармацевтичній компанії.
- Види маркетингових планів. План із запуску нових продуктів: лонч-план.
- Процес розробки маркетингового плану. Шаблон та структура маркетингового плану.
- Маркетингове середовище.
- АТС класифікація як стандарт аналітичної роботи.
- Іструменти зовнішнього аналізу: макрооточення (PESTEL аналіз), аналіз конкурентного середовища, визначення основних трендів серед споживачів.
- Інструменти внутрішнього аналізу: життєвий цикл продукту, аналіз продажів, крива інновацій.
- SWOT аналіз та ключові фактори успіху продукту.
- Процеси STP: Сегментація, Таргетинг, Позиціювання.
- Клієнтська та продуктова сегментації. Відмінності, особливості, призначення різних типів сегментацій.
- Продуктова сегментація. Карти потоку пацієнтів та призначення лікарів. Клієнтська сегментація.
- Розробка Унікальної Торгової Пропозиції (УТП). Техніки розробки і приклади.
- Брендинг: архітектура та територія бренду. Приклади брендингу.
- Інтегровані маркетингові комунікації. ATL, BTL, PR, діджитал маркетинг. Формування промоційного міксу. Створення брифу.
- Медіа-планування для ОТС та Rx препаратів. Найкращі рекламні ролики. Кращі промоційні кампанії для ОТС та Rx препаратів.
- Розробка інструментарію для продажів. Підготовка промоційних матеріалів, внутрішніх та зовнішніх презентацій, інтерактивні презентації, Campaign book, навчання по продукту.
- Бюджетування продукту і приклади бюджетів.
- Розвиток компетенцій продакт-менеджера.
- Інтеграція навчання. Презентації маркетингових планів, розроблених учасниками навчання.
Додаткова інформація
ПРО КУРС
Це інтенсивна підготовка з практичного фармацевтичного маркетингу: 8 онлайн занять по 2 години з лекціями та підсилюючими вправами, 7 домашніх завдань в професійних шаблонах, feedbacks домашніх завдань, практична робота над реальним Проектом маркетингового плану по препарату, доступ до закритої групи з обміну досвідом і інформацією, електронними книгами, кращими практиками та інструментами розвитку продакт-менеджера. Учасники навчання забезпечуються «Робочим зошитом продакт-менеджера», в якому систематизована і структурована теорія і практика сучасного маркетингу для цілей і потреб фармацевтичних компаній. Робочий зошит застосовується для навчання та буде корисний у роботі.
Літній інтенсив-курс з фарм. маркетингу – це 1 місяць навчання, 8 онлайн-занять в реальному часі з 22.07.2025 по 18.08.2025, ввечері з 19:30 до 21:30 в живих комунікаціях тренер: учасники навчання. Навчання по відео-лекціям у записі не проводиться і записів не надається. Дати навчання: 22.07, 25.07, 29.07, 01.08, 04.08, 08.08, 11.08, 18.08.
Курс проводить Pharma Marketing Academy, заснована в 2012 році. За ці роки Pharma Marketing Academy розроблені авторські підходи в навчанні, бібліотека глосарію, які постійно поповнюються, створений методичний та кейсовий матеріал по фарм. галузі і не тільки...
ОРГАНІЗАЦІЙНІ ПИТАННЯ
Вартість курсу: 14 600 грн. Можливий розподіл оплати на 2 транші.
РЕЄСТРАЦІЯ НА КУРС: https://forms.gle/8qQd9tCgTfj9h4wi7
МЕТОДИ НАВЧАННЯ
- Тестування по чек-листам (перед навчанням, під час навчання, після навчання).
- На кожному занятті проходять міні-лекції з підсилюючими вправами відповідно до навчальної програми.
- Після кожного заняття надаються домашні завдання, використовуючи готові професійні шаблони. Домашні завдання спрямовані на відпрацювання вивченого матеріалу.
- Мозкові штурми. Розбори кейсів з фармацевтичної галузі та інших галузей. Відео-кейси. Розбір рекламних роліків.
- Дискусії з питань розвитку продакт-менеджера і маркетингу фармацевтичних компаній.
- Індивідуальна робота учасників з «Робочим зошитом продакт-менеджера», кольоровий друк формату А4, 100 сторінок з теоретичним матеріалом, бізнес-кейсами, вправами, робочими шаблонами та глосарієм.
- Консультації тренера по домашнім завданням, робочих питаннях та розвитку.
- Коммунікації в закритій спільноті курсу з обміну досвідом і інформацією, електронними книгами, де обговорюються інструменти розвитку продакт-менеджерів, найкращі практики та проблемні ситуації.
Для навчання використовується платформа ZOOM. Перед кожним заняттям надається лінк на вхід.
Учасники навчання отримують сертифікат від Pharma Marketing Academy при виконанні не менше 50% домашніх завдань та всіх тестів (до, під час, після навчання).
Автор та тренер курсу: Олена Романовська, магістр маркетингу, експерт-консультант з сучасного фармацевтичного маркетингу та управління, директор-засновник Pharma Marketing Academy та Фармацевтичної Асоціації Lege Artis, лікар-анестезіолог, має 22-річний досвід роботи в зовнішній службі та маркетингу фармацевтичних компаній (в тому числі на керівних посадах).
Інші тренінги у категоріях:Маркетинг, реклама, PRБізнес планування, аналітикаМедицина, фармацевтика
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.