1. Психология целеполагания Типы мышления и достижение целей Внутренние барьеры целеполагания Защитные механизмы психики Моя цель или навязанная мне? Определение личных целей. Определение уровня психо…
Організація економічної безпеки Організація системи економічної безпеки сучасного підприємства Організація взаємодії з керівництвом компанії Залучення лінійних підрозділів до системи економічної безпе…
Аналіз купівельної поведінки та ринків Тренди купівельної поведінки Перспективні ринки та асортиментні тренди на них Цілі та завдання категорійного менеджменту Стратегічні цілі категорійного менеджмен…
Значення творчого мислення для бізнесу Два типи людей Що важливіше Процес або Результат Інструмент: "Схема Вхід-Вихід" Що на вході: Завдання, Люди, Мотивація та Умови Що на виході: Нові ідеї для бізне…
Програма історія Agile ; Agile -мислення; створення єдиного контексту для учасників процесу розробки; ітеративна розробка процесів; основи створення та управління Agile -процесами; Scrum і Kanban як н…
Ефективна постановка цілей Як зрозуміти, чого я хочу? Мрії, цілі, завдання. У чому різниця? Постановка цілей методом Smart Рівні цілей: приклади постановки правильних короткострокових та довгострокови…
Особливості ринків та купівельної поведінки. Тенденції та прогнози Як сформувати покрокову модель управління продажами/доходами» + «Оптимізуємо витрати»+ «Працюємо з командою» 8 точок контролю для кер…
Мы проведем тренинг в удобное время в удобном для вас формате: индивидуально, в малой группе, онлайн или очно. Гибкая система обучения: вы можете пройти весь тренинг сразу за один день, разбить его на…
13.06.2022 — 17.06.2022Київул. Богдана Хмельницкого, 68 кв. 73
Понятие качества; понятие систем управления; Схемы аккредитации, типы аудитов; Идентификация и документирование процессов; Процесс аудита и планирование; Методика и техника проведения аудита; Документ…
Приходьте в онлайн і ви дізнаєтесь: 🔹 Як скоротити шлях до покупки в mobile: результати досліджень інтерфейсів ТОП ecommerce компаній світу, 🔹 Помилки юзабіліті, які найбільше впливають на конверсію…
Блок 1. Закупочная среда: Конкурентная Среда в рынке Закупки; 5 сил Потера для разработки стратегии Закупки на конкретном рынке; Практика: 5 сил Потера; Закупочная сила вашей компании на рынках; SWOT…