1. Клієнтоорієнтований підхід, його принципи та правила Очікування клієнтів до оператора телефонного центру Відповідність очікуванням Особливості та специфіка роботи оператора на телефоні 2. Підвищенн…
Сутність, структура, зміст конфлікту; Види конфліктів та його психологічні особливості; Роль конфліктів у колективі та його впливом геть соціально-психологічний клімат групи; Конфліктогени ; Тестуванн…
Побудова стратегії закупівель Закупівлі як процес "Худа" та "Детермінована" стратегії закупівель Підводне каміння у роботі закупника. Компетенції менеджера із закупівель . Психотипи у бізнесі. Визначе…
1. Особисті якості у переговорах Рівень зрілості, емоційний інтелект та лідерський потенціал переговірника; Конструктивні та деструктивні рольові моделі та як ними керувати; Емоційна компетентність; О…
1. Правила підготовки та проведення успішної комерційної презентації Особисте позиціонування. Самопрезентація . Презентація компанії. Зовнішні ознаки впевненої та невпевненої поведінки Демонстрація вп…
Акторсько-психологічні тренінги педагог - Іван Ганєв (режисер, актор театру та кіно, психолог) I СТУПІНЬ. Вступ. Звільнення від психологічних та тілесних блоків. Поліпшення комунікативних навичок. Осн…
Мы проведем тренинг в удобное время в удобном для вас формате: индивидуально, в малой группе, онлайн или очно. Гибкая система обучения: вы можете пройти весь тренинг сразу за один день, разбить его на…
Мы проведем консультацию онлайн или очно в удобное для вас время. Индивидуальная работа в режиме полной конфиденциальности! План работы: Анализ персональных стратегий поведения в конфликте. Описание к…
Два блоки по 3 тижні (12 годин занять, до 8-10 осіб онлайн, до 10-12 осіб оффлайн ) дві групи: ON-line та OFF-Line педагог - Євген Резніченко (театральний режисер, викладач акторської майстерності та…
Мовні норми в професійному спілкуванні Стилі сучасної української літературної мови. Офіційно-діловий стиль: загальна характеристика, мовні особливості. Стилістичні норми офіційно-ділового стилю. Усне…
Техніка мовлення. Практики розкутості. Етюдні роботи. Теорія. І навіть онлайн репетиції над web-виставою! педагоги: Іван Ганєв - режисер, актор театру та кіно, психолог;Євген Резніченко - театральний…
З'ясування труднощів, помилок у комунікаціях під час переговорів. (Груповий коучинг ) Секрети перетворення «важких» переговорів у взаємовигідне співробітництво. (Вправа та груповий коучинг ) Чи успішн…
План тем практичних індивідів за 1,5 години. Перед уроком тренер відправляє конспект та посилання на ZOOM/Skype. Далі - 1,5 години Ви тренуєтеся та освоюєте кожну тему вже на індивіді. Між індивідами…
Введення в клієнтоорієнтованість формуємо понятійний апарат; що таке клієнтоорієнтованість , лояльність, задоволеність? економічна та емоційна лояльність; управління очікуваннями Клієнтів: «точки конт…