Основи Та Принципи Управління Персоналом Управлінська компетентність. Концепція управління персоналом Роль керівника у сучасному бізнесі: які функції дійсно важливі? Ключові концепції управління персо…
Модуль 1. Організація роботи Call / Contact center Структура та механізми роботи Call / Contact center Завдання Call / Contact center Види структур Call / Contact center Схема розподілу функцій усеред…
1Модуль Внутрішній аудит операційної діяльності 1. Бізнес процеси підприємства, облікова політика, інвентаризація, повноваження сторін та первинні документи 2. Контрольні точки аудиту бухгалтерського…
Блок І. Реорганізація підприємств. Приведення документів у відповідність законодавству. 1. Ризики правової невизначенокті, колізій після скасування ГКУ - чи дійсно буде правовий вакуум?2. «Підприємств…
14 липня 2025, 19:30 — 21:30 Заняття 1. Базові поняття Завдання підрозділів фармацевтичної компанії і ланцюг підпорядкованості. Сходи розвитку: що потрібно від спеціаліста vs. від керівника. Цілі і фу…
Тема 1. Ключові задачі CFO та фінансової служби. Структура фінансового департаменту. Процеси та KPI ефективності фінслужби та співробітників Відео лекція — 2 години: Які завдання необіхдно вирішувати…
Ефективне дистанційне керування Вплив зовнішніх факторів на результативність дистанційного керування. Вплив внутрішніх факторів та взаємодії підрозділів на процес дистанційного управління. Особистий в…
Обов'язкові складові ігрового процесу. Схеми та варіанти видачі ефективного зворотного зв'язку. Ефективний алгоритм роботи із запитами гравців. Підтримка високого енергетичного стану під час гри. Мето…