Управління кол-центром Функціональні завдання діяльності кол \ контакт центру Основи формування та організація роботи груп телеоператорів Основи побудови структури підрозділів у ТМ Форми оцінки якості…
Модуль: Управління ефективністю діяльності Програма: «Попроцесний метод обліку витрат та попроцесне управління»: АВС та АВМ; DPP пряма прибутковість продукту; CPA аналіз прибутковості клієнтів; Аналіз…
Введення в клієнтоорієнтованість формуємо понятійний апарат; що таке клієнтоорієнтованість , лояльність, задоволеність? економічна та емоційна лояльність; управління очікуваннями Клієнтів: «точки конт…
За 2 місяці інтенсивного навчання ви Проведете аудит свого переговорного стилю. Сформуєте програму прокачування переговорних умінь Навчитеся готуватися до переговорів. Дізнаєтесь, як посилювати свою п…