
Керівник кол-центру
- 7 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- Go Business
- www.facebook.com/Go-Business-Agency-177478529791177
- Менеджер
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
- Керівники відділів продажу
- Керівники Кол -центрів
- Керівники відділів телемаркетингу
- Керівники служби обслуговування клієнтів.
Ціль заходу
Навчання нових ефективних технік комунікації з клієнтом, необхідних для успішного продажу в умовах високої конкуренції.
Програма
Управління кол-центром
- Основи формування та організація роботи груп телеоператорів
- Основи побудови структури підрозділів у ТМ
- Форми оцінки якості роботи, аналізу, планування роботи працівників
- Форми матеріальної та нематеріальної мотивації працівників
- Форми аналізу та контролю роботи працівників
- Основні вимоги щодо підбору співробітника ТМ
- Необхідні документи, що регулюють роботу працівників;
- Інструменти продажів у ТМ: скрипти, шаблони;
- Нормативна та методична база організації роботи
Наставництво у телемаркетингу
- Ресурси ефективності Стажерів
- Етапи зрілості компанії. Практикум
- Особливості навчання дорослих у телемаркетингу : прийоми ефективного спілкування наставника зі Стажером, якості наставника
- Контракт на наставництво у телемаркетингу . Практикум
- Навички наставника: особистий професіоналізм, ефективний посібник (планування, організація, мотивація, контроль), лідерство. Практикум
- Модель наставництва
- Пояснення: організація роботи Стажера, постановка мети та завдань
- Демонстрація: особистий приклад, демонстрація досвіду
- Практика: спостереження за роботою Стажера
- Зворотній зв'язок зі Стажером, звітність
Телефонний етикет: майстерність спілкування
- Основні стандарти професійного телефонного спілкування. Особливості ділової телефонної розмови.
- Основні вимоги етикету щодо ведення ділової телефонної розмови. Телефонний етикет. Характеристики «поганого» та «хорошого» голосу.
- Підготовка телефонної розмови, композиції. Метод "телефонної посмішки". Швидкість та ритм телефонного спілкування, манера спілкування, емоції у спілкуванні. Паузи. Звичні висловлювання.
- Прийоми оперативного реагування на телефонні дзвінки.
- Вміння слухати – важлива частина телефонного спілкування. Дзвінки вхідні та вихідні.
- Правила мовлення. Формули ввічливості. Види звернень, останні слова.
- Психологічні особливості встановлення контакту із партнером. « Я-підхід » і «Ви-підхід», основні правила реалізації «Ви – підходу» та створення «Ви – послань».
Ділові комунікації з бізнес-партнером
- Комунікативні компетенції керівника
- Етапи переговорів: коли про що ми говоримо
- Психологічні особливості первинного контакту з партнером
- Робота з запереченнями партнера під час переговорів: алгоритм обробки
- Маніпуляція як стратегія поведінки у конфліктній ситуації; мета маніпуляції та маніпуляція як процес впливу на партнера
- Основні техніки та принципи протистояння маніпуляціям.
Ви можете залишити заявку
або надіслати повідомлення на пошту [відкрити контакти]
Зверніть увагу!
Ви можете замовити цю програму у форматах:
- Онлайн навчання
- Корпоративне навчання
- Індивідуальне навчання
- Модульні навчання.
Додаткова інформація
Call-center та Contact-center виконують великий обсяг функцій. Розширюється і діапазон каналів взаємодії. Управління Call / Contact center у сучасних умовах — багаторівнева задача, оскільки її рішення передбачає автоматизацію процесів, організацію взаємодії з клієнтами, стандартизацію роботи, управління персоналом та вирішення багатьох специфічних завдань.
Дана програма дозволяє отримати знання та інструменти роботи, що сприяють підвищенню ефективності роботи вашого Call / Contact center в усіх напрямках.
Інші тренінги у категоріях:Коучинг, менторствоПродажі, кол центр, робота з клієнтами
А також ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетитори в Києві, робота в Києві
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.