Клієнтоорієнтований підхід в обслуговуванні VIP сегмента Високий рівень сервісу як основна конкурентна перевага організації Очікування клієнта як необхідний рівень обслуговування клієнта Формування за…
Мотивація на результат. Операційний рівень організації Система мотивації та KPI: основні поняття Характеристики ефективних KPI Мотивація персоналу на базі KPI Практичні приклади систем мотивації на ба…
Основи туризму Основні поняття Види туриму Суб'єкти туризму Різновиди турпродуктів Принципи роботи туристичної компанії Відмінності туристичного агентства від туристичного оператора Функції та відпові…
14 липня 2025, 19:30 — 21:30 Заняття 1. Базові поняття Завдання підрозділів фармацевтичної компанії і ланцюг підпорядкованості. Сходи розвитку: що потрібно від спеціаліста vs. від керівника. Цілі і фу…
Введення в клієнтоорієнтованість формуємо понятійний апарат; що таке клієнтоорієнтованість , лояльність, задоволеність? економічна та емоційна лояльність; управління очікуваннями Клієнтів: «точки конт…