1. Задоволеність клієнтів як конкурентна перевага Клієнтоорієнтованість : фактори задоволеності клієнта, Потреби та очікування клієнта, як клієнт оцінює якість обслуговування; Завдання співробітників…
Мотивація на результат. Операційний рівень організації Система мотивації та KPI: основні поняття Характеристики ефективних KPI Мотивація персоналу на базі KPI Практичні приклади систем мотивації на ба…
1. Особисті якості у переговорах Рівень зрілості, емоційний інтелект та лідерський потенціал переговірника; Конструктивні та деструктивні рольові моделі та як ними керувати; Емоційна компетентність; О…
Крок І. В якому фахівець дізнається про те, що В2В-Продажі — це чітка технологія. Складові технології B2B-продаж Транзакційні, консультаційні та стратегічні продажі: як змінюється технологія продажів…
Введення в клієнтоорієнтованість формуємо понятійний апарат; що таке клієнтоорієнтованість , лояльність, задоволеність? економічна та емоційна лояльність; управління очікуваннями Клієнтів: «точки конт…
Фактори успіху компанії та зростання частки ринку Поняття споживчої лояльності Види лояльності. Вимірювання лояльності Використання лояльності для визначення потенціалу ринку Емоційна та раціональна с…