Енергетична основа стресостійкості та продуктивності Що таке професійний стрес і як його використовувати для підвищення професійної продуктивності Феномен стресу: типологія, структура, функції, стресо…
Цілі та ранжування завдань з пріоритетів Цілі Тайм-менеджменту Ключові робочі цілі кожного учасника Як визначити пріоритети у справах? Метод «АВС» Метод «Матриця Ейзенхауера» Організація робочого часу…
Модуль 1. Функціональне тренерство Місце функціонального навчання у сучасній компанії Системний підхід до організації процесу навчання у компанії. Замовники навчання у компанії. Місце функціонального…
Мы проведем тренинг в удобное время в удобном для вас формате: индивидуально, в малой группе, онлайн или очно. Гибкая система обучения: вы можете пройти весь тренинг сразу за один день, разбить его на…
1. Различие между конфликтной ситуацией и конфликтной личностью 1.1. Три типа конфликтных личностей и их идентификация 1.2. Модель поведения, стиль коммуникации, скрытые мотивы 1.3. Способы работы с к…
Підвищення операційної ефективності Система мотивації та KPI: основні поняття Характеристики ефективних KPI Мотивація персоналу на базі KPI Практичні приклади систем мотивації на базі KPI Періодичніст…
Покрокова робота з освоєння методів та технік проведення інтерв'ю Все про те, як ставити запитання кандидатам на інтерв'ю Які питання бувають і як їх правильно формулювати Які питання обирати для різн…
Модуль 1. Організація роботи Call / Contact center Структура та механізми роботи Call / Contact center Завдання Call / Contact center Види структур Call / Contact center Схема розподілу функцій усеред…
Поняття професійного вигоряння Ознаки, симптоми, стадії. Чинники та причини, що провокують вигоряння. Як захиститися від надмірного емоційного навантаження у роботі з людьми. Поняття «інтоксикація люд…
Як виглядає і чим відрізняється завод світового рівня Хтось сказав, що інженери у нас хороші, а організації виробництва немає Що таке виробництво світового класу, World Class Manufacturing (WCM) Яким…
1. Клієнтоорієнтований підхід, його принципи та правила Очікування клієнтів до оператора телефонного центру Відповідність очікуванням Особливості та специфіка роботи оператора на телефоні 2. Підвищенн…
Як виглядає і чим відрізняється завод світового рівня Що таке виробництво світового класу, World Class Manufacturing (WCM) Яким вимогам має відповідати завод (цех) світового рівня На яких принципах ґр…
Регулювання та нормування оплати праці Значення оплати праці трудових відносинах. Правове регулювання оплати праці. Локальні нормативні акти про оплату праці, їх структуру та утримання. Оплата праці т…
Система наставництва Цілі та принципи наставництва. Інструменти наставництва. За що відповідає наставник? Система дій наставника, вкладених у формування основних навичок за спеціальністю у новоприйнят…
Ефективне дистанційне керування Вплив зовнішніх факторів на результативність дистанційного керування. Вплив внутрішніх факторів та взаємодії підрозділів на процес дистанційного управління. Особистий в…