Модуль 1 Причинно-наслідкові зв'язки у продажу Етапи роботи із клієнтами. Стратегія та тактика продажу: залучення нових клієнтів, додатковий продаж існуючим клієнтам. Продажі, орієнтовані на товар і П…
Організаційна структура ВП (Відділу продажів) Відмінності структур Відділів продаж для B2B, FMSG, інших сфер і способів продажу. Як розрахувати, скільки має бути виконавців та скільки лінійних керівни…
Модуль 1. Навчання у форматі тренінгу та підготовка до проведення тренінгу/презентації. Тренінгова майстерність в роботі керівника відділу продажів: презентації, наради, воркшопи, тренінги Практикум з…
1. Готель очима гостя: Трішки про почуття гостя Що гостю важливо Управлянні сприйняттям гостя Ефект доміно у обслуговуванні гостя 2. 4типи гостей у готелі. Робота із ними: Які типи гостей найчастіше з…
1. Планирование и подготовка к рабочему дню Успех в простых и сложных продажах 4 категории исхода встречи/звонка Постановка целей по SMART Расстановка приоритетов. Принцип "Парето" 2. Установление кон…
Гра "Ідеальна риболовля" розрахована на відпрацювання в безпечних умовах ефективних моделей комунікації продавців зі своїми клієнтами на реальних кейсах за допомогою технології продажу SPIN. Гра, яка…
Навчання співробітників відділу продажів, керівників відділу продажів, менеджерів із продажу, персональних тренерів, адміністраторів рецепції. Після закінчення семінару ви отримаєте необхідні знання щ…
Програма тренінгу буде адаптована під Ваші потреби та вид діяльності компанії! Для досягнення максимальної ефективності та результативності навчання команди співпраця відбувається у декілька етапів: Е…
Що таке «Переговори» і чим цей процес відрізняється від процесу продажу. 4 умови необхідні для початку переговорного процесу та вибір стратегії. Секрети професійної комплексної підготовки до ділових п…