Тренери

Меда Богдан


Про тренера

  • Засновник проекту «Академія експертного продажу».
  • ТОП-експерт в продажу з 20-річним досвідом роботи, в якому пройшов шлях від торгового агента до керівника підрозділу.
  • Практикуючий тренер і консультант, 12 000+ людей пройшло навчання з продажу, переговорів, управління і особистою ефективністю.
  • 300+ реалізованих навчальних проектів з персоналом різних рівнів в національних і транснаціональних компаніях.
  • Екс-національний тренер компанії «Данон Україна» та компанії «ПрАТ Оболонь».
  • Спікер на конференціях з продажу ProfMiting;
  • Спікер міжнародної зустрічі «Битва тренерів« В2В-MASTER », 2020 TradeMasterGroup.
  • Клієнти в 6 країнах світу.

Спеціалізуюся:

  • Розробка індивідуальних програм навчання з розвитку та відточування навиків;
  • Аудит відділу продажів, прослуховування дзвінків, складання індивідуального плану розвитку співробітників;
  • Аудит відділу продажів;
  • Побудова відділу продажів;
  • Тімбілдінги для запуску енергетики команди на досянення проривних результатів в продажах.

Виробництво: 

  • Danone
  • ТОВ "Оболонь",
  • ТзОВ "Київхліб"
  • Xerox
  • ТОВ "Галичина"
  • Indesit
  • Brandbar
  • СП "Етрус",
  • WILO Україна,
  • ТОВ «Атмосфера – Дистрибуція»
  • Nutricia
  • ТзОВ «ІДНА»,
  • Львівський холодокомбінат (ЛІМО).

Агропромисловий комплекс:

  • RDO-Україна
  • ТОВ «Агроінвест»,
  • ТОВ «Кристинопіль хліб»,
  • ТзОВ "Тетра-Агро"
  • ТзОВ "Овостар-Юніон" (Ясенсвіт)
  • ТзОВ "Чернігівські інсталяційні системи".

Дистрибуторські компанії:

  • ТОВ «Ter–рinguin»,
  • СП «Київ Захід»
  • ТОВ «Нютон»
  • ТОВ «Північ Центр»,
  • ПП «Кашкан»,
  • ТОВ «ЛПК»,
  • ТОВ "Айс Тім"
  • ТОВ «АНТ»
  • ПП "Опрема Львів ПС"
  • ТОВ «Gigant»,  
  • Saratan –Киргизстан
  • Impall Trading – Узбекистан
  • Slav Group – Вірменія.

Сфера В2С:

  • Епицентр - SATELIT
  • «О-маркет» -ТзОВ "Преміум"
  • JustFit-Obolon
  • ТОВ «Любе Авто»

Логістичні компанії: Corcel Україна, Нова Пошта.

Телекомунікація: Глобал Білґі-Україна, lifecell.

Моя співпраця починається так:

Етап 1. Зустріч із замовником, збір інформації про загальний стан справ, визначення цілей та результатів навчання;

Етап 2. ВИзначення реальної ситуації. )Індивідуальна співбесіда із трьома співробітниками відділу продажу в кого найкращі результати, середні і слабкі. Аналіз телефонних записів, таємний покупець)

Етап 3. Підготовка програми навчання на основі виявлених потреб та цілей встановлених спільно із замовником.

Етап 4. Проведення аудиторного навчання.

Етап 5.  Онлайн майстер клас для додаткового закріплення навику/питання відповіді по використанню навиків.

Етап 6. Тестування. Атестація. Вручення сертифікатів.


Корпоративні тренінги

Залишити коментар

Будь ласка, введіть Ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити