9 soft skills для успішної кар'єри

9 soft skills для успішної кар'єри

Успішна кар’єра —це не тільки професійні знання. Без «гнучих навичок» вам буде дуже важко піднятися по кар’єрних сходинках. Справжній професіонал має володіти спеціальними знаннями та набором рис та вмінь. Про цей набір і поговоримо.

Актуальні soft skills, які необхідні для успішної кар'єри:

1. Комунікативність

Товариськість та відкритість до спілкування допоможе не тільки заводити нові корисні знайомства й справляти правильне враження, а й вправно вести переговори, ефектно презентувати себе та свою ідею. А, отже, ви зможете знайти підтримку у людей для власного проєкту 😉

2. Вміння слухати та сприймати критику

Важливо саме уміти чути те, що вам кажуть. Вчіться слухати та чути, приймати чужу точку зору та визнавати себе неправим. Це дасть вам змогу аналізувати себе та співрозмовника, робити зважені висновки та приймати правильні рішення. Багатьом це дуже складно. А в командній роботі без цих навичок нікуди.

3. Вміння працювати в команді та делегувати задачі

Працюючи в команді навички створення, управління та побудови відносин в колективі — конче необхідні. У кожній команді є лідер, провідний гравець та виконавці. Важливо розуміти свою роль й неухильно грати її. Керівнику обов’язково необхідно вміти делегувати відповідальність та налагоджувати ефективне спілкування для досягнення спільної мети.

4. Здатність вирішувати конфлікти

У суперечці корисно бути самому собі медіатором (посередником у конфлікті). Така навичка допоможе уникнути деструктивних суперечок, згладжувати гострі кути та адекватно реагувати на критику.

5. Самоорганізація та самодисципліна

Дуже важливі навички для будь-якої професії. Вміти контролювати власний тайм-менеджмент — це база для особистого розвитку. Без цього справлятися із завданнями вчасно, не відчуваючи дискомфорту чи стресу, майже неможливо.

6. Розвинутий емоційний інтелект

Емоційний інтелект — це про здатність відчувати, розуміти власні емоції та інших людей, вміти керувати ними, розуміння причин появи емоцій та їх правильна інтерпретація. Неправильне розпізнавання та керування емоціями призводить до невірних висновків та дій у реальних взаємодіях з колегами, клієнтами, з керівником.

7. Аналітичне та критичне мислення

Сюди входить здатність використовувати креативність, нестандартне мислення, аналіз ситуації, перспективне бачення результатів, минулий досвід, інформацію та доступні ресурси задля розв'язання задач.

8. Вміння надихатись новими ідеями

Людина, яка вміє надихатися й надихати інших, зазвичай, є лідером. Живий ентузіазм, вміння мотивувати та організовувати людей — це задачі для справжнього керівника. Не треба думати, що з лідерськими якостями народжуються. Їх можна та треба розвивати. Кожна людина будує себе сама.

9. Адаптивність

Не варто недооцінювати здатність адаптуватися до змін. Бізнес та світ у цілому мають властивості змінюватися, якщо не пристосовуватись до нових умов та не освоювати нові технології — можна опинитись «за бортом».

Soft Skills мають вагоме значення для професійного успіху. Їх можна та вкрай необхідно розвивати протягом усього життя. У цьому вам допоможе постійний самоаналіз та робота над собою. А також Golden Staff :)

Корпоративні тренінги з особистої ефективності допоможуть швидко досягти кращих результатів!


Залишити коментар

Будь ласка, введіть Ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Project management, управління проектами Менеджмент, керування, KPI Саморозвиток