Первинні документи, працюємо по-новому

Первинні документи, працюємо по-новому

Первинні документи: працюємо по-новому, - вебінар Величко Вікторії Валеріївни, незалежного практикуючого консультанта з економічних питань, фахівця з питань фін. та податкового планування, автора значної кількості друкованих робіт, канд. екон. наук.

      Існує перелік питань, актуальних для бухгалтерів підприємств рвзних форм власності. Серед них зазвичай є теми, інформаця за якими щоразу оновлюється. На сьогодні бухгалтерів кампаній можуть зацікавити, зокрема, такі теми:

      товари:

      первинні та підтвердні документи, ТТН, оплати – як формувати пакет для підтвердження податкових зобов’язань та податкового кредиту

      відрядження:

      нові правила оформлення, перелік підтвердних документів, звітування за використані кошти

      господарські витрати:

      документи, звітування, наслідки непідтвердження витрат

        Первинні документи, втрачені під час військового стану:

        • статус втрачених документів
        • оформлення документів щодо втрати
        • податкові наслідки неподання повідомлень до ДПС
        • неможливість здійснення перевірок після підтвердження втрати документів

        Детальніше про теми, які спікер розкриє під час вебінару, можна дізнатись за посиланням:

        Детальніше

        Зареєструватись на вебінар можна за посиланням:

        Зареєструватись на вебінар


        Залишити коментар
        Будь ласка, введіть ваше ім’я
        Будь ласка, введіть коментар.
        1000 символів

        Будь ласка, введіть email
        або Відмінити

        Інші статті в категорії Бізнес планування, аналітика Бухгалтерія, облік та податки Виробництво, промисловiсть