Про духовну мудрість представників допомагаючих професій

Бути експертом у своїй галузі й дуже гарно розумітися на різних питаннях, працюючи з людьми, недостатньо. Дуже важливо мати «духовну мудрість» у донесенні інформації, щоб не зашкодити клієнту.

Я — вічний студент, тобто постійно навчаюсь і сама ходжу на консультації.

І це виражається не лише в тому, що я керую Центром розвитку «Альянс-М», а взагалі моїм стилем життя.

Моя місія — ДОПОМОГА ЛЮДЯМ через інтерес до знань, яка реалізується у сфері бізнес-тренінгів та консалтингу, а також моїх особистих консультацій.

У моєму досвіді було дві невдалі консультації, які проводили для мене.

Що означає «невдалі»? — Це коли після такого спілкування ти не можеш отямитися 2-3 тижні! 🙃

Але цей негативний досвід дуже допоміг у моїй роботі, тому що я на власній шкірі відчула ефект подачі інформації в руйнівному ключі. Як може почуватися людина, коли консультант поводиться зверхньо, не враховує твій психологічний стан, критикує, залякує та посилює рівень страху, забуває про головну мету — допомогти клієнту?

А потім на одному з семінарів я почула, що для людей допомагаючих професій дуже важлива «духовна мудрість» у донесенні інформації, щоб не нашкодити!

Тому я дуже «трепетно» ставлюся до роботи зі своїми клієнтами, торкаючись їхньої долі.

Робота ведеться:

  • завжди на позитиві;
  • з описом сильних сторін;
  • мінуси та гострі моменти розглядаються як можливості росту;
  • кризові ситуації як пошук виходу на новий рівень;
  • в активному діалозі;
  • з використанням різних інструментів дослідження, що дає цілісну картину Карти життя;
  • діагнозів не ставлю;
  • надихаюче показую «світло в кінці тунелю» 🤗💕☀️🌈

З повагою

Анна Мозгова.

Моя сторінка в Інстаграм: @annamozgova_ua


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Коучинг, менторство Психологія, емоційний інтелект Саморозвиток