Соціальні медіа для бізнесу

Власники середнього та малого бізнесу в Україні поки що доволі помірковані щодо використання соціальних медіа для розвитку свого бізнесу. А багато з тих, хто все таки повірив у нові можливості, не знають з чого ж розпочати свою активність

Ця стаття містить деякі поради щодо того, як використовувати соціальні медіа для розвитку свого бізнесу.

Для початку, перед тим як іти у соціальні медіа, слід чітко визначити для чого це потрібно. Зрозуміло, що єдина кінцева мета будь-якого бізнесу, це – прибуток, але прямувати до цієї мети можна різними шляхами. І гарна новина в тому, що соціальні медіа спроможні принести прибуток. Так за допомогою них важко продати щось напряму, але принести переходи на сайт, підвищити конверсію, створити лояльність до компанії – це реально. Тому варто визначитись із місцем соціальних медіа у вашій стратегії. Так, зокрема, соціальні медіа можуть генерувати трафік на ваш сайт, створювати позитивну репутацію компанії в мережі, слугувати інформером для ваших клієнтів або додатковою вітриною для вашого товару.

Наберіться терпіння. Розвиток корпоративних сторінок та груп в соціальних мережах – це доволі довгий та кропіткий процесс. Не варто прокачувати групи фейком та ботами, або набирати людей, які не мають жодного інтересу до того, чим ви займаєтесь. Вони не принесуть вам жодних вигод.

Натомість створюйте цікавий контент на сторінках соціальних мереж та спонукайте людей не тільки вступати до вашої спільноти, але й брати активну участь у її житті. Розпочати варто із заповнення інформації про компанію. Заповніть свої профілі по максимуму, не забувайте, що більшість із соціальних мереж індексуються пошуковими системами.

До речі, зауважте, що якщо ви вже вирішили йти у соціальні мережі, не варто розпилюватися на все й одразу. Виберіть для себе одну-дві соціальних мережі, де найбільше вашої цільової аудиторії та можливостей і експерементуйте. Пізніше, коли у вас вже будуть напрацьовані методики, ви зможете перенести їх із деякими змінами і на інші ресурси.

Для того, щоб надати вашим сторінкам привабливості використовуйте можливості графічного оформлення сторінок та профілей, які доступні у більшості соціальних медіа. За допомогою таких інструментів можливо презентувати свої товари або послуги у найкращому вигляді безпосередньо на сторінках соціальної мережі.

Проводьте конкурси, опитування, флеш-моби для того, щоб залучити людей на ваші сторінки в соціальних медіа. Створюйте цікаві дискусії і дозволяйте створювати їх вашим фанатам, але не забувайте про модерацію. Якщо ви – представник локального бізнесу, можете сміливо розбавляти стрічку новин цікавинками із життя вашого міста не обов`язково пов`язаними з вашою тематикою.

Розміщайте фотоальбоми. Величезна частина активностей «мешканців» соціальних мереж пов`язана саме із переглядом, коментуванням, рекомендуванням фотографій. До того ж, через фотографії члени ваших он-лайн спільнот будуть мати краще уявлення про ті товари та послуги, які ви пропонуєте.

Аналізуйте діяльність у соціальних медіа як за допомогою внутрішніх аналітичних інструментів, так і за допомогою власної логіки. Відмічайте, що працює, а що ні, і з часом ви зможете розробити чіткий план діяльності компанії у соціальних медіа.

І саме головне - не забувайте про ваші сторінки та групи, не закидуйте їх. Для того, щоб корпоративна сторінка, группа, аккаунт жили, ними треба займатися регулярно.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії IT, програмування, розробка Project management, управління проектами Маркетинг, реклама, PR