Блог навчальних закладів
Знайдено 1236 статей
Як допомагати клієнтам бути щасливими
Є безліч визначень такому поняттю як рівень обслуговування клієнтів, проте, по суті — це задоволення запитів покупців до, під час і після купівлі.
Як навчитися малювати: цінні поради
Малювання — навичка, яка розвивається шляхом постійної практики. Не лише діти не вміють малювати: багато дорослих також хотіли б навчитися. Саме бажання навчатися — великий крок.
Повага до авторських прав — це важливо !
Інтелектуальна власність, скорочено «ІВ» (англ. intellectual property) — результат інтелектуальної, творчої діяльності однієї людини (автора, виконавця, винахідника тощо) або кількох осіб [Вікіпедія]
Необходимые инструменты для SMM-специалиста
SMM-щик – специалист, которому необходимо множество инструментов. Часто на плечи такого сотрудника ложится не только продвижение, но и создание контента.
Маркетинговое мышление руководителя и сотрудников – это основа системной работы компании
Системная технология корпоративного управления дает возможность компании быть успешной в жесткой конкурентной борьбе, быстро реагировать на внешние и внутренние изменения, экономить время и деньги.
Profi club - компанія, бренд, логотип
Лого - це головний візуальний символ компанії, який відображає характер бізнесу і виділяє його серед конкурентів.
Какие 3 ключевые вопроса для конкурентоспособности компании?
Потребители и их желания все время меняются… И непрерывные изменения рынка являются его нормальным состоянием… Но именно в этом наряду с шансами на успех таится и риск.
Правила и ошибки в общении с клиентами и продажах онлайн
3 причины почему клиентам удобно общаться онлайн: оперативность, доверие, обратная связь
Как выбрать рулонные шторы для офиса и конференц залов
Каждый человек желает обустроить собственное уютное помещение в офисе, конференц зале.