Блог навчальних закладів

Знайдено 52 статті

Як виміряти успішність підприємства?

Система якісного управління реально сприяє успіху в бізнесі, підвищує конкурентноздатність, позитивно позначається на економічних показниках діяльності організації через підвищення якості продукції.

Що таке інтегрована система менеджменту промислового підприємства

Коли на підприємстві окремо починають працювати кілька різних систем менеджменту, стає не дуже зручно їх контролювати, витрачається більше часу та функціонує багато документів.

Чи є зв’язок між стандартизацією та театром?

Стандарти базуються на строго продуманих правилах і нормах, що мають властивості повторюваності, стабільності та динамічності.

Простота та складність систематизації роботи компанії згідно ISO 9001

Впровадження систем управління якістю, що відповідають міжнародним стандартам, дає чітке розуміння всіх необхідних процесів.

Як масштабувати бізнес?

Бізнес можливо розвивати та масштабувати лише за допомогою стандартизації.

Beбaнaлітик — цe xтo тaкий і щo poбить, як ним cтaти тa якa зapплaтa фaxівця з Web Analуtics в Укpaїні

У кoгocь мoжe cклacтиcя вpaжeння, щo вeбaнaлітик — цe пpocтo oпepaтop ПK, який oтpимує пeвні дaні тa пoдaє їx нaчaльcтву у фopмі звітів. Aлe цe дaлeкo нe тaк. У cтaтті poзглянeмo, xтo тaкий вeбaнaлітик тa як пoчaти кap’єpу в цій cфepі.

Роль автоматизації в роботі PPC-спеціаліста

Щоб зберегти й роботу, і менталку, кожен фахівець шукає спосіб виконувати таски швидше. Один із топових способів — автоматизація.

Як успішно впровадити ощадливе управління в компанії

Систему ощадливого управління використовують не тільки виробничі компанії, але також усе більшою популярністю починає користуватися ощадлива концепція для офісів.

Як забезпечити створення цінності для споживача

Уже недостатньо лише задовольняти усвідомлені потреби, компанія повинна прагнути здивувати споживачів. Для збереження лояльності споживача виробник / постачальник повинен мати на меті постійне перевищення його очікувань.

Креативність та стандартизація допомагають бізнесу бути конкурентоспроможним

В умовах ринкової економіки виробник та споживач самі знаходять одне одного. Мотивація їхньої діяльності ґрунтується на фінансовому виграші та максимізації споживчого ефекту.