
Strategic Marketing
Про курс
Курс Strategic Marketing у Projector Creative and Tech Online Institute.
Курс-поличка, який допоможе зрозуміти сучасний маркетинг і навчитися самостійно формувати стратегії. Для цього ознайомимося з найкращими світовими практиками, опануємо інструменти стратегування, розберемося з цільовими аудиторіями, каналами комунікації та основами інтернет-стратегії.
За 2 місяці навчимося планувати бюджет, запускати рекламні кампанії та засвоїмо правила аудиту бренду. Усі знання одразу застосуємо у власній роботі або ж на навчальному кейсі від кураторки. Попрощаємося раз і назавжди з хаотичними тактичними діями й перейдемо до виважених стратегічних рішень.
Курс вже успішно завершили понад 500 студентів, серед яких спеціалісти:
- Технологічних та ІТ-компаній (система безпеки Ajax, платформа нерухомості ЛУН, WeAR Studio, платіжний сервіс Fondy, Genesis, Beetroot, MacPaw, Ticket.ua, Uklon)
- Food-індустрії (Goodwine, хлібзавод CHANTA, крафтове пиво MOVA, чайна компанія Teahouse, десятки ресторанів i виробників продуктів)
- Рекламних агентств і продакшн студій (Fedoriv, McCann Kyiv, Mukovoz.design, Mainstream PR)
- Громадських організацій (заклади Urban Space, Veterano Brownie, Українська академія лідерства, Суспільне телебачення, Червоний хрест, Аспен Інститут) тощо.
Кураторка Надя Перевізник — керівниця консалтингового агентства Hope&Partners. До того — відкрила заклад PR Bar, працювала на старті агентства Fedoriv та займалася маркетингом і франшизами «Сім'ї ресторанів Діми Борисова». 13 років кар’єри призвели до викладання. Любить мотивувати і давати чарівного копняка.
Програма
1. Місце маркетингу в бізнесі
Вчимося мислити як підприємці. Як маркетологи — розуміти свої зони впливу та відповідальності
2. Продукт чи промо?
Найкращі практики світових та українських гуру сфери
3. Маркет-система замість хаосу активностей
Як створити свою та реалізувати щоденно
4. Розробка маркетингової стратегії
Розглядаємо різні методології, включаючи Гарвардські підходи
5. Для кого стараємося?
- Цільова аудиторія та її потреби
- Портрет та сегментація
- Тренди й поведінкова психологія
6. Будь там, де твоя аудиторія: канали комунікації
Чи потрібно бізнесу бути у всіх соцмережах? Вчимося вибирати ефективні канали
7. Контент і промо
- Як зекономити рекламні бюджети
- Чому ваші повідомлення мають бути релевантними аудиторії
- Креатив: дешевий і дорогий
8. Бюджет на маркетинг
Шаблони річного і тактичного бюджетів
9. Герой нашого часу — бренд
Позиціонування: як «цінності бренду» конвертувати у додану вартість
10. Основи інтернет-стратегії
- Як створити екосистему бізнесу в діджиталі
- Основні показники ефективності
11. Професійне позиціонування
- Вибір професії в маркетингу відповідно до своїх задатків і психотипу
- Тестування
- Як не вигорати, а кайфувати від роботи.
Категорії курсів
-
Онлайн
-
Професійні, підвищення кваліфікації
Усі курси в Києві, а також ЗВО (вузи) в Києві, коледжі в Києві, репетитори в Києві, тренінги в Києві, робота в Києві
Коментарі
Залишити коментар
При заповненні форми була допущена помилка
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Дякуємо!
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.