
Facebook & Instagram targeting
- Projector
- Студенти, дорослі, пенсіонери
- Київ · вул. Ольгінська, 2/1
- prjctr.com
- Оксана
Про курс
Про курс
Курс Facebook & Instagram Targeting у Projector Creative and Tech Online Institute.
Курс таргетолога, на якому сутденти будуть вчитися таргету в Facebook та Instagram. За два місяці навчимося запускати, вести та оптимізувати робочі рекламні кампанії. Працюємо з реальними кейсами та отримуємо фідбек.
Мало вникати у теорію. Все потрібно розбирати, пробувати та застосовувати на практиці. Саме цим займатимуться студенти на курсі Facebook&Instagram Targeting, щоб у результаті самостійно запускати реально робочі кампанії.
Протягом курсу:
- розберемося у всіх типах оптимізації через Facebook;
- попрацюємо над власними проектами чи кейсами від куратора;
- закріпимо знання за допомогою домашніх завдань з першого ж заняття;
- запустимо мінімум 3-4 кампанії, щоб зібрати цілісну воронку для продукту.
Куратор поділиться прикладами проектів із власного досвіду. У кожному блоці виділимо час на опрацювання типових помилок у налаштуванні реклами та відповіді на запитання.
Куратор
Костянтин Мартиненко. Спеціаліст з Performance Marketing. Має понад 10 років досвіду у сфері.
Програма
Інтерфейс, доступ, основні функції
- Інтерфейс рекламного кабінету та Facebook Business Manager.
- Особливості серверного пікселя.
- Куди і як писати на підтримку, як вирішувати всі спірні моменти щодо реєстрацій Business Manager / рекламних кабінетів.
- Як бути готовим до блокування рекламних кабінетів та Business Manager.
Як працює аукціон. Типи таргету
- Принципи роботи рекламного аукціону.
- Користувальницькі аудиторії.
- Схожі аудиторії.
- Аудиторії за інтересами.
- Інструмент "статистика аудиторій".
- Включення/виключення аудиторій.
Цілі рекламних кампаній
- Рекламна воронка. Які типи взаємодій яких етапах краще застосовувати.
- Цілі рекламних кампаній для конверсій, лідів та повідомлень.
- Цілі рекламних кампаній для трафіку та взаємодій.
- Кампанії на охоплення.
Типи плейсментів та підготовка креативів
- Де можна показувати рекламу?
- Об'єднання різних типів плейсментів.
- Ключові елементи рекламного оголошення.
Створення та запуск кампаній
- Створюємо та запускаємо кампанії.
- Вибір бюджету та варіанти його розподілу.
- Включення/вимкнення/паузи - що можна робити, а що не можна.
- Кампанії із загальним бюджетом.
Основні звіти
- Стандартні звіти рекламного кабінету.
- Інструмент "інспектор".
- Показники кампаній, за якими варто слідкувати щодня.
- Причини змінити таргет чи оголошення.
Оптимізація та масштабування
- Масштабування кампаній.
- Основні помилки в оптимізації та робочому зв'язуванні таргету та креативу.
Зв'язок з іншими сервісами
- Зв'язок з google analytics та utm конструктор.
- Tag manager.
- Фіди даних.
-
Онлайн
-
Професійні, підвищення кваліфікації
Усі курси в Києві, а також ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, репетитори в Києві, тренінги в Києві, робота в Києві
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.