Курси
Projector

Facebook & Instagram targeting



  • 17 000 грн за курс

Про курс

Про курс

Курс Facebook & Instagram Targeting у Projector Creative and Tech Online Institute.

Курс таргетолога, на якому сутденти будуть вчитися таргету в Facebook та Instagram. За два місяці навчимося запускати, вести та оптимізувати робочі рекламні кампанії. Працюємо з реальними кейсами та отримуємо фідбек.

Мало вникати у теорію. Все потрібно розбирати, пробувати та застосовувати на практиці. Саме цим займатимуться студенти на курсі Facebook&Instagram Targeting, щоб у результаті самостійно запускати реально робочі кампанії.

Протягом курсу:

  • розберемося у всіх типах оптимізації через Facebook;
  • попрацюємо над власними проектами чи кейсами від куратора;
  • закріпимо знання за допомогою домашніх завдань з першого ж заняття;
  • запустимо мінімум 3-4 кампанії, щоб зібрати цілісну воронку для продукту.

Куратор поділиться прикладами проектів із власного досвіду. У кожному блоці виділимо час на опрацювання типових помилок у налаштуванні реклами та відповіді на запитання.

Куратор

Костянтин Мартиненко. Спеціаліст з Performance Marketing. Має понад 10 років досвіду у сфері.

Програма

Інтерфейс, доступ, основні функції

  • Інтерфейс рекламного кабінету та Facebook Business Manager.
  • Особливості серверного пікселя.
  • Куди і як писати на підтримку, як вирішувати всі спірні моменти щодо реєстрацій Business Manager / рекламних кабінетів.
  • Як бути готовим до блокування рекламних кабінетів та Business Manager.

Як працює аукціон. Типи таргету

  • Принципи роботи рекламного аукціону.
  • Користувальницькі аудиторії.
  • Схожі аудиторії.
  • Аудиторії за інтересами.
  • Інструмент "статистика аудиторій".
  • Включення/виключення аудиторій.

Цілі рекламних кампаній

  • Рекламна воронка. Які типи взаємодій яких етапах краще застосовувати.
  • Цілі рекламних кампаній для конверсій, лідів та повідомлень.
  • Цілі рекламних кампаній для трафіку та взаємодій.
  • Кампанії на охоплення.

Типи плейсментів та підготовка креативів

  • Де можна показувати рекламу?
  • Об'єднання різних типів плейсментів.
  • Ключові елементи рекламного оголошення.

Створення та запуск кампаній

  • Створюємо та запускаємо кампанії.
  • Вибір бюджету та варіанти його розподілу.
  • Включення/вимкнення/паузи - що можна робити, а що не можна.
  • Кампанії із загальним бюджетом.

Основні звіти

  • Стандартні звіти рекламного кабінету.
  • Інструмент "інспектор".
  • Показники кампаній, за якими варто слідкувати щодня.
  • Причини змінити таргет чи оголошення.

Оптимізація та масштабування

  • Масштабування кампаній.
  • Основні помилки в оптимізації та робочому зв'язуванні таргету та креативу.

Зв'язок з іншими сервісами

  • Зв'язок з google analytics та utm конструктор.
  • Tag manager.
  • Фіди даних.
Категорії курсів

Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Усі курси в Києві, а також ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, репетитори в Києві, тренінги в Києві, робота в Києві