Курси
Projector

Marketing Storytelling


  • 15000 грн 

Про курс

Курс Marketing Storytelling у Projector Creative and Tech Online Institute.

Залишаємо зону комфорту класичного сторителлінга, вирушаємо в подорож по Marketing Storytelling. Освіжимо теорію та закріпимо її на практиці. Навчимося збирати дані та тестувати гіпотези, вирішувати завдання та мислити стратегічно.

Запускати курс із такою темою у 2022 вже навіть не смішно — лише лінивий не написав і не розповів, що сторітлінг is the must комунікації. Проте, між «сказати» і «зробити» зяє прірва. Така ж глибока, як між «знати» та «вміти». У цій прірві зникають без сліду сім базових сюжетів, архетипи героїв та інші цікаві, але часто складні у використанні речі. Тим більше, коли мова заходить про професійне і не зовсім цільове використання сторителлінгу: не для написання книги, п'єси чи сценарію фільму, а, наприклад, у маркетингу, піарі та крос-канальній рекламній комунікації.

Для того, щоб зрозуміти як будується історія, покликана вирішувати поставлені завдання, нам доведеться вийти з приємної та світлої зони класичного сторителлінгу і пройти незатишними, але повними пригодами, сірими зонами на перетині маркетингу, філософії, психології, соціології, теорії літератури, піару та реклами.

Кураторка

Юлія Колесник. Незалежна комунікаційна консультантка, ex-copywriter у Fedoriv, ​​BBDO Ukraine, Cheil Ukraine. 13 років досвіду в рекламі та маркетингових комунікаціях. У портфоліо роботи для MARS, Toyota, TEVA, Ab InBev, Карпатська Джерельна, Samsung, Nemiroff та інші.

Програма курсу

Занурення. Бізнес, маркетинг, реклама та історія

  • Про що ми насправді говоримо, коли говоримо про професійне застосування історії.
  • Про що часто не знає копірайтер і чи нудні цифри, як вони здаються.
  • Крос-канальність.
  • Історія – це не текст.
  • Чому, говорячи про комунікацію, «архітектор історії» звучить дивно, але описує суть набагато точніше, ніж «письменник історії».
  • Що історія може і чого вона не може?

Brush up історії, раз

  • Структура, елементи та типи.
  • Сюжет, спроби класифікації сюжетів.
  • Як застосувати ці знання під час роботи з історією.

Brush up історії, два

  • Жанр та стереотипи.
  • Погляд на жанр із погляду очікувань та їх задоволення.
  • Творчість у рамках жанру рекламних та маркетингових історій.
  • Чому унікальність не завжди важлива у рекламі.

Brush up історії, три

  • Трьох- та п'ятиактна структура сюжету.
  • Застосування структури сюжету в крос-канальній історії.

Завдання, які вирішує історія

  • З яким завданням працює сторітлінг у рекламі та маркетингу.
  • Як це на практиці.
  • Хто ставить завдання і чому його часто ще доводиться добувати.
  • У чому складність постановки завдання?
  • Завдання як частина великої бізнес-маркетингової історії.
  • Робота зі стратегічним завданням, як із сюжетним.

Дослідження

  • Короткий екскурс у методи дослідження.
  • Навіщо дослідження сторителеру.
  • Де шукати дослідження.
  • Як провести своє дослідження.
  • Питання інтерпретації даних.

Робота у заданих рамках

  • Чому зроблений краще, ніж ідеальний.
  • Бюджет, клієнт та аудиторія: вороги чи друзі.
  • Як обмеження впливають на творчий процес та історію.

Тестування у сторителлінгу

  • Що це, як користуватися цим.
  • Поняття гіпотез.
  • Чи завжди "правильне" означає "єдине".
  • Як давати фідбек, поняття корисного та шкідливого фідбеку.
  • Смак та експертність — у чому різниця.

Інтердисциплінарний підхід

  • «Фахівець із червоних цвяхів» — плюси та мінуси.
  •  Сумежні галузі знань, які допоможуть створювати історії.
  • Як застосовувати знання з інших галузей.
  • Поняття методу. Метод, а чи не стиль.

Історія без історії

  • Сторителінг при пітчингу, продажу та презентації.
  •  Коли доречні навички історії.
  • Презентація, хто цільова, які завдання, роль «вертольота, що вибухає».

План та шанс

  • Роль шансу у роботі сторітелера.
  • Роль шансу у розтягнутій у часі комунікації.
  • Інтерактивна ріал-тайм історія замість сценарію.
  • Підготовка до брифінгу із клієнтом.

Брифінг на фінальний проєкт

  • Знайомство з клієнтом.
  • Дебриф.
  • Формулюємо завдання.

Категорії курсів


Залишити коментар

Будь ласка, введіть Ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Усі курси в Києві, а також ЗВО (вузи) в Києві, коледжі в Києві, репетитори в Києві, тренінги в Києві, робота в Києві