Блог навчальних закладів

Знайдена 3991 стаття

Як виконати вимоги ISO 9001 щодо продукції та послуг

Усі розділи контракту або замовлення повинні бути проаналізовані для того, щоб переконатися, чи здатна ваша організація виконати взяті на себе зобов'язання.

Вимоги ISO 9001 передбачають раціональність, логічність та практичність дій

Ринок споживачів у конкурентному середовищі вимагає від організації рівень якості продукту, який задовольняє його потреби та очікування. Адже так?

Як впровадити ощадливе (LEAN) управління в компанії

Цільовим орієнтиром для підприємств, які застосовують інструменти ощадливого управління є створення цінності для клієнтів, що,своєю чергою, дозволяє створювати цінність для зацікавлених сторін (стейкхолдерів) компаній.

Що таке Lean і чому він необхідний для успішного ведення бізнесу

При виборі стратегії розгортання концепції ощадливого виробництва, головним фактором є не галузева приналежність підприємства, а структура наявних на ньому втрат та їх кореневі причини.

Що є об’єктом LEAN управління

Найважливішим фактором, що забезпечує зростання економічного прибутку, є системне підвищення ефективності використання ресурсів, що залучаються до виробництва продукції.

Ви теж налаштовані на просту LEAN казку?

Суть LEAN концепції — це підвищення ефективності компанії через орієнтацію на дії, що додають цінність споживачу.

Зарплатно-кадрові кейси для  бухгалтера, кадровика, ФОПа від Вікторії Величко

Онлайн семінар про зарплату та нюанси нарахування трудових доплат; - пр добровільні сплати ЄСВ для створення страхового стажу; нарахування індексації;- про зміни у нарахування відпускних та компенсацій.

Перший місяць керівника під лупою

Перший місяць керівника зблизька. Привіт, сміливі керівники-новачки! Якщо ви думали, що перший місяць на новій посаді буде як медовий місяць... ну, дозвольте нам розсмішити вас!

Вербальні та невербальні складові ефективної комунікації керівника

Оскільки спілкування людей здійснюється з допомогою вербальних і невербальних комунікацій, необхідно уважно ставиться до її складових.

Ефективна комунікація допомагає професійно та ефективно керувати

Фахівці в галузі науки управління стверджують, що до 80 % робочого часу керівника займають комунікації.