Технології зростання
тренінг-практикум

Антибайєр. Технології проведення ефективних переговорів із закупниками ритейл-мереж





Цільова аудиторія

Програма тренінгу для фахівців із закупок, бренд-менеджерів, категорійних менеджерів, представників торгового відділу та відділу маркетингу, а також для всіх, хто займається закупівлями.

Ціль заходу

  • Освоїти технології ведення результативних переговорів із закупівельниками.
  • Виробити оптимальну стратегію та тактику проведення переговорів із мережами.
  • Проаналізувати існуючі моделі взаємодії із закупівельниками рітейл-мереж. Оцінити їх ефективність.
  • Визначити проблеми в комунікації та навчитися усувати їх.
  • Навчитися протистояти хитрощам та маніпуляціям, що застосовуються мережами у процесі переговорів.

Програма

Як приклад наведено  програму Вікторії Береізної. Також маємо подібні програми в інших тренерів і розробліємо програми під запит замовника.

Тривалість  - від 1 дня.

Програма:

Особливості роботи з мережевим роздрібом в умовах сучасного ринку

  • Чинники, що впливають успіх у роботі з мережами;
  • Основні помилки виробників і дистриб'юторів при роботі з мережами та способи їх усунення;
  • Поняття категорійного менеджменту та його переваги;
  • У яких постачальниках роздрібні мережі найбільше зацікавлені;
  • Вплив стилю поведінки переговорника на досягнення результатів у переговорах із мережами.
  • Стратегія співробітництва з рітейл-мережами.

«Антибайєр»

  • Мотивація та Ключові показники Байєрів та Категорійних менеджерів;
  • «Школа Закупівельника» - як і чому навчають Байєрів та Категорійних менеджерів мереж;
  • Критерії прийняття рішень щодо постачальників;
  • 10 правил Байєра та 10 правил «Антибайєра»;
  • Секретні матеріали із тренінгів для закупників.
  • Основні стилі ведення переговорів:
  • Жорсткий підхід – улюблений стиль закупівелів мереж. Способи переведення жорстких переговорів у конструктивне русло;
  • Гарвардські стратегії «принципових» чи «конструктивних» переговорів;
  • Тактика «Поганий – Гарний Поліцейський» – з ким вести переговори;
  • Переговори із позиції «сили» чи з позиції «хитрощі».
  • Підготовка до конструктивних переговорів:
  • знання, необхідні для ефективної співпраці з торговельною мережею;
  • Збір інформації та підготовка конкурентно-вигідного комерційного
  • пропозиції та пакету умов для мережі;
  • Формулювання цілей: вхід до асортиментної матриці, розширення
  • асортименту, покращення умов тощо.
  • Розміщення пріоритетів Мінімум/Оптимум/Максимум за ключовими пунктами переговорів;
  • Планування та моделювання ходу переговорів;
  • Визначення простору для торгів.

Структура та Логіка переговорів

Практика: Проблематизуюча вправа «Шишки кедрового горіха»

(Визначення основних «прогалини» в переговорах).

  • Визначення із групою основних етапів переговорів; вибір шляху підвищення якості взаємодії;
  • Розморожування – перша фаза переговорів. Психологія спілкування - прийоми професійних Закупників:
  • Шкідливість позитивних та негативних очікувань. Припущення – ваш ворог;
  • Основні фази контакту;
  • Позиція партнера на переговорах  - як нас сприймають;
  • Прояв «нужденності» у переговорнику – найслабша позиція у переговорах. Як досвідчені байєри провокують стан «нужденності».
  • Невербальне поведінка – основні правила читання жестів;

Процес переговорів із мережевим роздрібом.

  • Демонстрація потенціалу компанії;
  • Основні етапи та досягнення проміжних домовленостей із мережами
  • Погодження тим, виклад поглядів та їх обговорення
  • Створення позитивних очікувань. Прийом "Нью Васюки". Тобто. що буде гарного у майбутньому;
  • Що мережа реально втрачає, якщо не піде на наші умови;
  • використання об'єктивних критеріїв при переговорах;

Тактика поступових поступок та правила аргументації:

  • Побудова правильної граматичної конструкції у відповідь на
  • розбіжності. Техніки роботи із розбіжностями; Зняття емоційної напруги;
  • Вироблення взаємовигідних альтернатив

Практика: Практичне відпрацювання тем модуля з використанням відеокамери (залежить від кількості осіб у групі);

Завершення

  • Право сказати ні – у вас!
  • Уникайте небажаних компромісів;
  • Способи стимулювання укладання угоди на вигідні для Вас
  • умовах;
  • Контроль за завершенням угоди;
  • Способи звільнення з переговорів дозволяють зберегти відносини не
  • в залежності від досягнутих (або не досягнутих) результатів;
  • Аналіз результатів переговорів. Планування подальших кроків.

Практика: Сінемалогія. Перегляд художнього фільму на тему жорстких переговорів із наступним розбором;

Маніпуляція та тиск – захист та протидія

  • Визначення внутрішніх особистісних факторів (комплекси, стереотипи, установки) та відкривають можливості маніпуляції нами.
  • Концепція маніпуляції. Види та механізми маніпуляцій. Способи виявлення маніпуляцій;
  • Визначення типу та протистояння маніпуляції;
  • Протидія психологічному та позиційному тиску;
  • Вплив та вплив у ділових переговорах – як безпомилкова альтернатива маніпуляції та тиску.


Підбиття підсумків тренінгу

Вручення сертифікатів

Додаткова інформація

Зробити запит з корпоративного тренінгу на цю тему можна за телефонами компанії або надіславши листа: [відкрити контакти][email protected]

Корпоративні тренінги Агентства "Технології зростання" з усіх напрямків дивіться ТУТ.


Залишити коментар
Введіть ваше ім’я.
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Введіть ел. пошту.
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Переговори, риторика, ораторське мистецтвоПродажі, кол центр, робота з клієнтамиЗакупівлі, тендери

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.