
Антибайєр. Технології проведення ефективних переговорів із закупниками ритейл-мереж
- Після закінчення видається сертифікат
- Технології зростання
- rost.biz.ua
- Добровольська Олена
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Програма тренінгу для фахівців із закупок, бренд-менеджерів, категорійних менеджерів, представників торгового відділу та відділу маркетингу, а також для всіх, хто займається закупівлями.
Ціль заходу
- Освоїти технології ведення результативних переговорів із закупівельниками.
- Виробити оптимальну стратегію та тактику проведення переговорів із мережами.
- Проаналізувати існуючі моделі взаємодії із закупівельниками рітейл-мереж. Оцінити їх ефективність.
- Визначити проблеми в комунікації та навчитися усувати їх.
- Навчитися протистояти хитрощам та маніпуляціям, що застосовуються мережами у процесі переговорів.
Програма
Як приклад наведено програму Вікторії Береізної. Також маємо подібні програми в інших тренерів і розробліємо програми під запит замовника.
Тривалість - від 1 дня.
Програма:
Особливості роботи з мережевим роздрібом в умовах сучасного ринку
- Чинники, що впливають успіх у роботі з мережами;
- Основні помилки виробників і дистриб'юторів при роботі з мережами та способи їх усунення;
- Поняття категорійного менеджменту та його переваги;
- У яких постачальниках роздрібні мережі найбільше зацікавлені;
- Вплив стилю поведінки переговорника на досягнення результатів у переговорах із мережами.
- Стратегія співробітництва з рітейл-мережами.
«Антибайєр»
- Мотивація та Ключові показники Байєрів та Категорійних менеджерів;
- «Школа Закупівельника» - як і чому навчають Байєрів та Категорійних менеджерів мереж;
- Критерії прийняття рішень щодо постачальників;
- 10 правил Байєра та 10 правил «Антибайєра»;
- Секретні матеріали із тренінгів для закупників.
- Основні стилі ведення переговорів:
- Жорсткий підхід – улюблений стиль закупівелів мереж. Способи переведення жорстких переговорів у конструктивне русло;
- Гарвардські стратегії «принципових» чи «конструктивних» переговорів;
- Тактика «Поганий – Гарний Поліцейський» – з ким вести переговори;
- Переговори із позиції «сили» чи з позиції «хитрощі».
- Підготовка до конструктивних переговорів:
- знання, необхідні для ефективної співпраці з торговельною мережею;
- Збір інформації та підготовка конкурентно-вигідного комерційного
- пропозиції та пакету умов для мережі;
- Формулювання цілей: вхід до асортиментної матриці, розширення
- асортименту, покращення умов тощо.
- Розміщення пріоритетів Мінімум/Оптимум/Максимум за ключовими пунктами переговорів;
- Планування та моделювання ходу переговорів;
- Визначення простору для торгів.
Структура та Логіка переговорів
Практика: Проблематизуюча вправа «Шишки кедрового горіха»
(Визначення основних «прогалини» в переговорах).
- Визначення із групою основних етапів переговорів; вибір шляху підвищення якості взаємодії;
- Розморожування – перша фаза переговорів. Психологія спілкування - прийоми професійних Закупників:
- Шкідливість позитивних та негативних очікувань. Припущення – ваш ворог;
- Основні фази контакту;
- Позиція партнера на переговорах - як нас сприймають;
- Прояв «нужденності» у переговорнику – найслабша позиція у переговорах. Як досвідчені байєри провокують стан «нужденності».
- Невербальне поведінка – основні правила читання жестів;
Процес переговорів із мережевим роздрібом.
- Демонстрація потенціалу компанії;
- Основні етапи та досягнення проміжних домовленостей із мережами
- Погодження тим, виклад поглядів та їх обговорення
- Створення позитивних очікувань. Прийом "Нью Васюки". Тобто. що буде гарного у майбутньому;
- Що мережа реально втрачає, якщо не піде на наші умови;
- використання об'єктивних критеріїв при переговорах;
Тактика поступових поступок та правила аргументації:
- Побудова правильної граматичної конструкції у відповідь на
- розбіжності. Техніки роботи із розбіжностями; Зняття емоційної напруги;
- Вироблення взаємовигідних альтернатив
Практика: Практичне відпрацювання тем модуля з використанням відеокамери (залежить від кількості осіб у групі);
Завершення
- Право сказати ні – у вас!
- Уникайте небажаних компромісів;
- Способи стимулювання укладання угоди на вигідні для Вас
- умовах;
- Контроль за завершенням угоди;
- Способи звільнення з переговорів дозволяють зберегти відносини не
- в залежності від досягнутих (або не досягнутих) результатів;
- Аналіз результатів переговорів. Планування подальших кроків.
Практика: Сінемалогія. Перегляд художнього фільму на тему жорстких переговорів із наступним розбором;
Маніпуляція та тиск – захист та протидія
- Визначення внутрішніх особистісних факторів (комплекси, стереотипи, установки) та відкривають можливості маніпуляції нами.
- Концепція маніпуляції. Види та механізми маніпуляцій. Способи виявлення маніпуляцій;
- Визначення типу та протистояння маніпуляції;
- Протидія психологічному та позиційному тиску;
- Вплив та вплив у ділових переговорах – як безпомилкова альтернатива маніпуляції та тиску.
Підбиття підсумків тренінгу
Вручення сертифікатів
Додаткова інформація
Зробити запит з корпоративного тренінгу на цю тему можна за телефонами компанії або надіславши листа: [відкрити контакти]
Корпоративні тренінги Агентства "Технології зростання" з усіх напрямків дивіться ТУТ.
Інші тренінги у категоріях:Переговори, риторика, ораторське мистецтвоПродажі, кол центр, робота з клієнтамиЗакупівлі, тендери
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.