Технології зростання
тренінг

Активні продажі у магазинах і шоу-румах





Цільова аудиторія

Продавці, консультанти у торгових точках, мережах магазинів, бутіках, консультаційних центрах

Ціль заходу

Розуміння продавцями важливості установок у продажах, знання та робота зі своїми установками, а також розуміння своїх внутрішніх мотивів та стилів поведінки у продажах. Як наслідок – можливість впливати на ці параметри.

Програма

Як приклад наведено  програму Вікторії Береізної. Також маємо подібні програми в інших тренерів і розробліємо програми під запит замовника.

Тривалість  - від 1 дня.

Програма:

День I

Фактори, що впливають на особисту ефективність у продажах

  • Аналіз особистих та професійних цілей. Їхня конгруентність з цілями компанії;
  • Вплив особистих цінностей та переконань на досягнення результату;
  • Критерії успішності та результативності;
  • Стилі поведінки. Вплив переважного стилю поведінки на досягнення результату; Робота з тестом Томаса-Кілмана*
  • Форми внутрішньої та зовнішньої мотивації. Використання мотивації для збільшення особистої ефективності; Робота з тестом Маслоу*

Маркетинговий підхід до обслуговування

  • Види продажів та особливості продажу на різних майданчиках: магазини, відкриті острови, шоу-руми, продажі по телефону
  • Типи клієнтів;
  • Що таке "продаж" або в чому відмінність від "відпустки" товару;
  • Воронка продажів;
  • "купівельний трафік" та специфіка обслуговування покупців;
  • Активне використання конкурентних переваг компанії;
  • 10 ключових принципів продажу;

Маркетинговий підхід до обслуговування

  • Види продажу та особливості продажу на різних майданчиках;
  • Типи клієнтів;
  • Що таке "продаж" або в чому відмінність від "відпустки" товару;
  • Вирва продажів; "купівельний трафік" та специфіка обслуговування покупців;
  • Активне використання конкурентних переваг компанії;
  • 10 ключових принципів продажу;
  • Формування системного підходу до продажу


День II – практика та секрети майстерності

Кожен блок містить проблематезуючі вправи та кейси, а також завдання на відпрацювання навички. При розробці кейсів буде використано матеріали з бізнесу замовника та робочі ситуації із практики учасників.

  • Підготовка
  • Встановлення контакту
  • Виявлення та формування потреб
  • Робота з сумнівами та запереченнями.
  • Завершення продажу.

Додаткова інформація

Зробити запит з корпоративного тренінгу на цю тему можна за телефонами компанії або надіславши листа: [відкрити контакти][email protected]

Корпоративні тренінги Агентства "Технології зростання" з усіх напрямків дивіться ТУТ.


Залишити коментар
Введіть ваше ім’я.
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Введіть ел. пошту.
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Переговори, риторика, ораторське мистецтвоПродажі, кол центр, робота з клієнтамиТренінги для тренерів

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.