
Активні продажі у магазинах і шоу-румах
- 16 годин
- Після закінчення видається сертифікат
- Технології зростання
- rost.biz.ua
- Добровольська Олена
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Продавці, консультанти у торгових точках, мережах магазинів, бутіках, консультаційних центрах
Ціль заходу
Розуміння продавцями важливості установок у продажах, знання та робота зі своїми установками, а також розуміння своїх внутрішніх мотивів та стилів поведінки у продажах. Як наслідок – можливість впливати на ці параметри.
Програма
Як приклад наведено програму Вікторії Береізної. Також маємо подібні програми в інших тренерів і розробліємо програми під запит замовника.
Тривалість - від 1 дня.
Програма:
День I
Фактори, що впливають на особисту ефективність у продажах
- Аналіз особистих та професійних цілей. Їхня конгруентність з цілями компанії;
- Вплив особистих цінностей та переконань на досягнення результату;
- Критерії успішності та результативності;
- Стилі поведінки. Вплив переважного стилю поведінки на досягнення результату; Робота з тестом Томаса-Кілмана*
- Форми внутрішньої та зовнішньої мотивації. Використання мотивації для збільшення особистої ефективності; Робота з тестом Маслоу*
Маркетинговий підхід до обслуговування
- Види продажів та особливості продажу на різних майданчиках: магазини, відкриті острови, шоу-руми, продажі по телефону
- Типи клієнтів;
- Що таке "продаж" або в чому відмінність від "відпустки" товару;
- Воронка продажів;
- "купівельний трафік" та специфіка обслуговування покупців;
- Активне використання конкурентних переваг компанії;
- 10 ключових принципів продажу;
Маркетинговий підхід до обслуговування
- Види продажу та особливості продажу на різних майданчиках;
- Типи клієнтів;
- Що таке "продаж" або в чому відмінність від "відпустки" товару;
- Вирва продажів; "купівельний трафік" та специфіка обслуговування покупців;
- Активне використання конкурентних переваг компанії;
- 10 ключових принципів продажу;
- Формування системного підходу до продажу
День II – практика та секрети майстерності
Кожен блок містить проблематезуючі вправи та кейси, а також завдання на відпрацювання навички. При розробці кейсів буде використано матеріали з бізнесу замовника та робочі ситуації із практики учасників.
- Підготовка
- Встановлення контакту
- Виявлення та формування потреб
- Робота з сумнівами та запереченнями.
- Завершення продажу.
Додаткова інформація
Зробити запит з корпоративного тренінгу на цю тему можна за телефонами компанії або надіславши листа: [відкрити контакти]
Корпоративні тренінги Агентства "Технології зростання" з усіх напрямків дивіться ТУТ.
Інші тренінги у категоріях:Переговори, риторика, ораторське мистецтвоПродажі, кол центр, робота з клієнтамиТренінги для тренерів
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.