Ключові етапи дизайн-мислення: методологія та підходи. Фаза дизайн-мислення " Емпатія ". Як розпізнати ключові потреби клієнтів7 Секрети успішного інтерв'ю з користувачем. Робота з "картками інсайтів…
Модуль 1. Корпоративна бізнес-культура компанії. Продаж на сучасному ринку. Культура бізнес-взаємин із клієнтами. Складові корпоративної культури У чому різниця між корпоративною культурою короткостро…
Програма тренінгу "Продажі в умовах змін" у м. Львові Дати - 02 серпня ( 10.00 -17.00 год) Модуль № 1 . Заперечення. чому клієнт заперечує і висловлює сумніви? об’єктивні, несправжні і справжні…
Введення в клієнтоорієнтованість формуємо понятійний апарат; що таке клієнтоорієнтованість , лояльність, задоволеність? економічна та емоційна лояльність; управління очікуваннями Клієнтів: «точки конт…
За 2 місяці інтенсивного навчання ви Проведете аудит свого переговорного стилю. Сформуєте програму прокачування переговорних умінь Навчитеся готуватися до переговорів. Дізнаєтесь, як посилювати свою п…