Питання, які обговорюються на семінарі - практикумі. Інструменти керування 26 основних інструментів для керування продажами. Планування продаж Взаємозв'язок стратегії компанії із плануванням результат…
Клієнтоорієнтований підхід в обслуговуванні VIP сегмента Високий рівень сервісу як основна конкурентна перевага організації Очікування клієнта як необхідний рівень обслуговування клієнта Формування за…
Звідки беруться "важкі" клієнти? Практикум. Типи та психологічний контекст пр облемних ситуацій, що виникають у процесі обслуговування клієнтів: претензії, конфлікт, маніпуляція. Практикум. Тактики ро…
Модуль 1. Корпоративна бізнес-культура компанії. Продаж на сучасному ринку. Культура бізнес-взаємин із клієнтами. Складові корпоративної культури У чому різниця між корпоративною культурою короткостро…
Відео: коротко про підхід (3 хв.): https://youtu.be/jATttyjImhk Проводиться за ліцензією компанії Scotwork (UK, з 1975) - світовий лідер у тренінгах з переговорів (перекладений на 20+ мов, проводиться…
Введення в клієнтоорієнтованість формуємо понятійний апарат; що таке клієнтоорієнтованість , лояльність, задоволеність? економічна та емоційна лояльність; управління очікуваннями Клієнтів: «точки конт…