Основні тематичні блоки: Корпоративні стандарти продажу. Ефективна робота з наповнення і пропрацювання клієнтської бази. Аналіз процесу спілкування з клієнтами Управління циклом продажів Корпоративний…
1. Визначення типу клієнта Сегментація клієнтів Типологія DISC. Визначення типу клієнта Типологія клієнтів залежно від поведінки у складних ситуаціях. Визначення типу клієнта Підготовка портретів кліє…
Модуль 1. Організація роботи Call / Contact center Структура та механізми роботи Call / Contact center Завдання Call / Contact center Види структур Call / Contact center Схема розподілу функцій усеред…
Питання, які обговорюються на семінарі - практикумі. Інструменти керування 26 основних інструментів для керування продажами. Планування продаж Взаємозв'язок стратегії компанії із плануванням результат…
Відео: коротко про підхід (3 хв.): https://youtu.be/jATttyjImhk Проводиться за ліцензією компанії Scotwork (UK, з 1975) - світовий лідер у тренінгах з переговорів (перекладений на 20+ мов, проводиться…
Введення в клієнтоорієнтованість формуємо понятійний апарат; що таке клієнтоорієнтованість , лояльність, задоволеність? економічна та емоційна лояльність; управління очікуваннями Клієнтів: «точки конт…