Основні тематичні блоки: Корпоративні стандарти продажу. Ефективна робота з наповнення і пропрацювання клієнтської бази. Аналіз процесу спілкування з клієнтами Управління циклом продажів Корпоративний…
Визначення Типу Клієнта Сегментація клієнтів Типологія DISC. Визначення типу клієнта Типологія клієнтів залежно від поведінки у складних ситуаціях. Визначення типу клієнта Підготовка портретів клієнті…
Управління кол-центром Функціональні завдання діяльності кол \ контакт центру Основи формування та організація роботи груп телеоператорів Основи побудови структури підрозділів у ТМ Форми оцінки якості…
Модуль 1. Корпоративна бізнес-культура компанії. Продаж на сучасному ринку. Культура бізнес-взаємин із клієнтами. Складові корпоративної культури У чому різниця між корпоративною культурою короткостро…
Відео: коротко про підхід (3 хв.): https://youtu.be/jATttyjImhk Проводиться за ліцензією компанії Scotwork (UK, з 1975) - світовий лідер у тренінгах з переговорів (перекладений на 20+ мов, проводиться…
Програма тренінгу "Продажі в умовах змін" у м. Львові Дати - 25 квітня та 03 травня ( 11.00 -18.00 год) - 2 модулі навчання Програма навчання ( перший модуль ) Дата - 25 квітня ( 11.00- 18.00 год) Мод…
Введення в клієнтоорієнтованість формуємо понятійний апарат; що таке клієнтоорієнтованість , лояльність, задоволеність? економічна та емоційна лояльність; управління очікуваннями Клієнтів: «точки конт…