Відкриті тренінги
Go Business
тренінг

Робота із важкими клієнтами


  • 3900 грн
  • Договірна

  • Київ
    21.06.2022


Цільова аудиторія

Тренінг призначений для співробітників, які стикаються у процесі роботи з важкими клієнтами та конфліктними ситуаціями.

Ціль заходу

  1. Научится эффективно взаимодействовать с клиентами в трудных ситуациях;
  2. Овладеть алгоритмом работы с «трудными» клиентами (претензии к компании, продукту, сервису) и в случаях отказа клиентов от дальнейшего сотрудничества, учитывая их психологические типы.

Програма

  • Звідки беруться "важкі" клієнти?
  • Практикум. Типи та психологічний контекст пр облемних ситуацій, що виникають у процесі обслуговування клієнтів: претензії, конфлікт, маніпуляція.
  • Практикум. Тактики роботи у різних проблемних ситуаціях.
  • Чому клієнти «важкі» і як зробити їх «легкими»
  • Практикум. Стратегія Win-Win
  • Типологія важких клієнтів: мотиви, психологічні стратегії впливу та поведінкові ознаки.
  • Практикум. Емоційний стан та впливи.
  • Стилі поведінки. Ознаки та психологічні позиції у спілкуванні.
  • Практикум. Переваги та недоліки різних стилів поведінки. Ознаки рольових конфліктів.
  • Інструменти впевненої ( асертивної ) поведінки.
  • Чинники впевненої поведінки.
  • Практикум. Професійні прийоми та техніки впевненої поведінки.
  • Психологічний тиск та маніпуляції. Форми психологічного тиску. Критерії маніпуляцій.
  • Практикум. Алгоритм захисту від маніпуляцій.
  • Практикум. Базові прийоми саморегуляції , що дозволяють протистояти психологічному впливу: робота з негативними переживаннями, «ресурсні стани», навички проактивного мислення.

Ви можете залишити заявку

або надіслати повідомлення на пошту [відкрити контакти]gobusiness.ukr@gmail.com

Зверніть увагу!

Ви можете замовити цю програму у форматах:

  • Онлайн навчання
  • Корпоративне навчання
  • Індивідуальне навчання
  • Модульні навчання.

Додаткова інформація

Результат тренінгу:

  1. Підвищення ефективності роботи працівників у роботі з важкими клієнтами.
  2. Формування ефективної та гнучкої професійної позиції співробітника

В результаті нашого тренінгу учасники зможуть:

  • Виявляти психологічний контекст, у якому розгортається взаємодія із важким клієнтом.
  • Усвідомити свій стиль та позицію у спілкуванні з клієнтом. Вибирати найоптимальнішу стратегію поведінки у нестандартних ситуаціях. Модель "РВД".
  • Підвищити стійкість до психологічного тиску та маніпуляцій.
  • Зменшити кількість "типових" помилок при взаємодії із важкими клієнтами.
  • Оволодіти прийомами впевненої поведінки та основними навичками саморегуляції .

На тренінгу використовуються міні-лекції, групові дискусії, розбір кейсів, рольові ігри, відеотренінг.


Залишити коментар

Будь ласка, введіть Ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Продажі, кол центр, робота з клієнтами