1. Различие в понятиях «коллектив» и «команда» 1.1. Основные признаки и стадии развития команды. 1.2. Преимущества командной работы и возможные риски 1.3. Формальное и неформальное лидерство в команде…
Алгоритм построения системы кадрового делопроизводства Состав и виды документов. Документы, обязательные для ведения в организациях, независимо от их организационно - правовых форм (локально-нормативн…
Понятие выгорания Эффективная командная работа. Различия между группой и командой Профессиональное и эмоциональное выгорание. В чем разница понятий. Признаки выгорания в команде Выгорание и стресс Физ…
Понятие Well-being в современной компании Выгоды для компании из целостного подхода к благополучию своих сотрудников Внутриличностные потребности и их влияние на результативность сотрудника Влияние по…
1. ВВЕДЕННЯ Світові тренди у рітейлі останніх років історія Категорійного менеджменту принципи та правила Категорійного менеджменту 8 кроків категорійного менеджменту CatMan 1.0 2. CATMAN у сучасних у…
Підвищення операційної ефективності Система мотивації та KPI: основні поняття Характеристики ефективних KPI Мотивація персоналу на базі KPI Практичні приклади систем мотивації на базі KPI Періодичніст…
Digital - аналітика у діяльності HR Як працює бізнес? Кругообіг грошових коштів Ключові поняття фінансового управління (доходи, витрати, витрати, собівартість тощо). Концепція прибутку. Вміння читати…
1. Оцінка ситуації. Виявлення проблем Пріоритети у діяльності керівника Оцінка ситуації чи про що промовчав Ейзенхауер? Три питання, які допоможуть відрізнити проблему від робочого завдання Результат…
Види кадрового резерву Життєвий цикл працівника на посаді. Визначення кадрового резерву. Цілі та завдання виділення та роботи кадровим резервом. Зовнішній, внутрішній кадровий резерв. Оперативний та с…
Підвищення операційної ефективності Система мотивації та KPI: основні поняття Характеристики ефективних KPI Мотивація персоналу на базі KPI Практичні приклади систем мотивації на базі KPI Періодичніст…
Різні ситуації в компанії та їх зв'язок із оплатою праці На що спрямовано стратегію компенсаційної системи. За що сплачується зарплата працівникам. Справедливість та точність з погляду власника та спі…
Мотивація на результат. Операційний рівень організації Система мотивації та KPI: основні поняття Характеристики ефективних KPI Мотивація персоналу на базі KPI Практичні приклади систем мотивації на ба…
Модуль 1. Організація роботи Call / Contact center Структура та механізми роботи Call / Contact center Завдання Call / Contact center Види структур Call / Contact center Схема розподілу функцій усеред…
Ситуації, які потребують мобілізації ресурсів. Причини та приводи для мобілізації. Відмінність кризової та некризової мобілізації Ознаки мобілізованості та способи оцінки поточної ситуації. Стратегія…
Концепція управління за цілями та ключовими результатами (OKR) як організувати гнучкий, сфокусований, узгоджений рух до ясних та амбітних цілей? п'ять складових системи; стратегія організації та систе…