Відкриті тренінги
Go Business
тренінг

Лідерство vs керування. Психологія впливу


  • 7200 грн
  • Договірна

  • Київ
    21.06.202222.06.2022


Програма

Основні функції управління. Типові проблеми керівників компаній

Сучасний погляд основні функції управління.

Проблеми управління, типові керівників підприємств (зовнішні, організаційні, особистісні)

Профіль компетенції успішного співробітника. Аналіз можливості впливу керівника підвищення компетентності своїх підлеглих

Ефективна комунікація в управлінні

Чинники, що впливають на якість «вертикальної» комунікації

Типові проблеми, що виникають у процесі постановки завдання підлеглого співробітника

Організація передачі. Способи перевірки точності розуміння задачі

«Бар'єри комунікації»: куди і чому «зникає» інформація у процесі ділового спілкування

Принципи та методи ділової комунікації

Мотивуюча постановка завдань як основний інструмент організації діяльності

Процесний підхід у створенні діяльності. Критерії добре поставленого завдання. Ознаки погано поставленого завдання

Алгоритм мотивуючої постановки задачі. Рекомендації постановнику та виконавцю завдання

Особливості управління співробітником - виконавцем

Робота у команді. Адміністративне та лідерське управління

Чинники, що впливають результативність командної роботи

Адміністративне управління: керівництво людьми із застосуванням управлінських повноважень

Лідерське управління: як керувати людьми, не використовуючи функціональних повноважень керівника

Ситуативне керівництво як найуспішніший підхід у практичному управлінні

Стилі управління як визначальний фактор нематеріальної мотивації працівників

Трикутник стилів (орієнтація: завдання – співробітники – керівник)

Сутність та характерні особливості стилів управління. Переваги та недоліки кожного зі стилів

Вплив специфіки бізнесу на ефективність використання кожного стилю

Типологія працівників

Типологія працівників в залежності від їх кваліфікації та мотивації

Ситуативне керування. Використання різних стилів керівництва залежно від специфіки ситуації та типології працівників

Секрети мотивації. Ефективні методи діагностики мотивації та прихованої мотивації підлеглих працівників

Мотивація «від» і «к»: прагнення досягнення чи уникнення невдач

"Теорія справедливості" Адамса: закони "мотиваційної відносності"

Піраміда потреб. Що мотивує співробітників різних типів

Мотиваційне інтерв'ю – спосіб виявлення мотивації підлеглих співробітників

Виявлення «прихованого мотиву» підлеглого за допомогою аналізу його поведінки та слів

Особливості впливу рольової поведінки на управління підлеглими працівниками

Рольові стереотипи поведінки керівників та підлеглих співробітників

Особливості та характеристики «особистісних» ролей з транзактного аналізу Еріка Берна

Причини виникнення та способи вирішення конфліктів в організації

Особливості управління співробітником - "професіоналом". Методи переконання та аргументації

Зміна сприйняття співрозмовника за допомогою уточнюючих питань та активного слухання : типологія питань: відкриті, закриті, альтернативні

Техніки активного слухання: техніка луна, перефразування, резюмування , розвиток ідеї

Алгоритм переконання як основний інструмент керівника — демократа

Спосіб перехоплення та утримання ініціативи. «Чарівні питання»

Поняття та ознаки професійного стресу

Що таке burnout (синдром професійного вигоряння) Динаміка стресу по Гансу Сільє

Ознаки професійного вигоряння: психологічні, фізіологічні та поведінкові ознаки

Суть професійного вигоряння, як процесу «загасаючого горіння»

Чинники, що впливають виникнення стану професійного вигоряння. Визначення принципів роботи з причинами професійного вигоряння

Приклади профілактики та роботи з окремими факторами

Ви можете залишити заявку або надіслати повідомлення на пошту [відкрити контакти]gobusiness.ukr@gmail.com

Зверніть увагу!

Ви можете замовити цю програму у форматах:

  • Онлайн навчання
  • Корпоративне навчання
  • Індивідуальне навчання
  • Модульні навчання.

Додаткова інформація

В результаті навчання ви:

  • навчитеся застосовувати різні стилі управління, виходячи з ситуації, що склалася і поставлених цілей і завдань
  • зможете оцінити свій власний стиль керівництва з погляду його ефективності
  • покращіть навички проведення нарад, використовуючи свої виступи на них, як дієвий інструмент ­впливу та проведення управлінських рішень
  • навчитеся точно доносити та приймати інформацію в рамках ділового спілкування, покращіть навички переконливої аргументації
  • зможете впливати на підлеглих і вимагати від них виконання поставлених цілей
  • мотивувати своїх співробітників на досягнення вищого результату
  • навчитеся переконувати підлеглих у необхідності виконання непопулярних управлінських рішень
  • навчитеся планувати свою діяльність, визначати черговість робіт, розставляти пріоритети.


Залишити коментар

Будь ласка, введіть Ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Коучинг, менторствоМенеджмент, управління, KPI