
Кризовий селфменеджмент
- 8 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- Go Business
- www.facebook.com/Go-Business-Agency-177478529791177
- Менеджер
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Програма
- Ситуації, які потребують мобілізації ресурсів. Причини та приводи для мобілізації.
- Відмінність кризової та некризової мобілізації
- Ознаки мобілізованості та способи оцінки поточної ситуації.
- Стратегія успішної мобілізаційної поведінки
- Кризовий тайм-менеджмент. Як встигати при частій зміні пріоритетів. Як вибрати з багатьох задач актуальні
- Як вирішувати завдання в умовах обмежених ресурсів, за зміни пріоритетів, за відсутності стратегії
- Синдром хронічної втоми. Корекція навантажень та планів. Застосування закону Парето щодо власних ресурсів. Методи самовідновлення
- Виявлення індивідуальної стійкості до зростаючих навантажень та індивідуальної стресустійкості
Ви можете залишити заявку або надіслати повідомлення на пошту [відкрити контакти]
Зверніть увагу!
Ви можете замовити цю програму у форматах:
- Онлайн навчання
- Корпоративне навчання
- Індивідуальне навчання
- Модульні навчання.
Гарячі тренінги
онлайн-тренінг
Внутрішній аудит системи менеджменту якості на основі ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 19011:2018
Школа адміністративного управління Зіміної, консалтинговий центр, 4370 грн
тренінг
Маркетинг для финансистів, тест-драйв
Business Education Solutions, безкоштовно
Інші тренінги у категоріях:Time management, управління часомМенеджмент, управління, KPI
А також ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетитори в Києві, робота в Києві
Гарячі тренінги
онлайн-тренінг
Внутрішній аудит системи менеджменту якості на основі ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 19011:2018
Школа адміністративного управління Зіміної, консалтинговий центр, 4370 грн
тренінг
Маркетинг для финансистів, тест-драйв
Business Education Solutions, безкоштовно
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.