Корпоративні тренінги
тренінг

Успішні комунікації між підрозділами компанії




Цільова аудиторія

Керівники та співробітники різних підрозділів компанії.

Ціль заходу

підвищити рівень професійних партнерських комунікацій менеджерів компанії, відповідно до цінностей корпоративної культури та стандартів ділового спілкування.

Програма

Задачі:

  • дослідити причини виникнення критичних ситуацій у комунікаціях та конфліктів серед менеджерів компанії;
  • показати зв'язок ділового партнерського співробітництва та досягнення результатів у бізнесі;
  • визначити основні цінності та ключові параметри корпоративної культури компанії;
  • розробити корпоративний стандарт ділового спілкування;
  • дослідити рівень асертивності співробітників, прояснити відмінності агресивної, невпевненої та впевненої поведінки. Розвинути навички асертивної поведінки;
  • ознайомитись з техніками сервісної комунікації. Відпрацювати інструменти сервісної комунікації (техніки постановки запитань, активне слухання);
  • опанувати навички успішної комунікації у складних ситуаціях, що виникають у процесі роботи.

В результаті тренінгу учасники зможуть:

  • Цілісно представляти та комплексно підходити до процесу ділової комунікації.
  • Визначити список особистих компетенцій, які потребують розвитку.
  • Визначити, сформулювати та узгодити Корпоративні цінності компанії та методи і способи їх впровадження та підтримки.
  • Оволодіти базовими навичками сервісної комунікації.
  • Покращити рівень емоційної саморегуляції.
  • Застосовувати в комунікаціях спеціальні психологічні техніки, які допомагають досягти намічених цілей.
  • Покращити психологічний клімат, рівень комунікацій та відносин усередині команди.

Програма, день перший

10:00-11:30

  • Введення в тренінг.
  • Очікування учасників.
  • Мета та завдання тренінгу. Правила групи. Регламент роботи.
  • Самопрезентації учасників.
  • Проведення психологічної гри «Виграти якнайбільше» («Дилема в'язня»)

11:30-11:45 Кава-брейк

11:45-13:15

  • SW-аналіз як аналіз сильних та слабких сторін особистих комунікацій (стан «як є») з партнерами та колегами по роботі.
  • Причини основних труднощів (психологічних і технологічних), що виникають у учасників у процесі комунікацій.
  • Дослідження причини виникнення критичних ситуацій у комунікаціях та конфліктів серед менеджерів.

13:15-14:15 Обід

14:15-15:45

  • Ключові складові бізнес комунікацій.
  • Визначення, опис та узгодження основних Корпоративних цінностей як стрижневі переконання щодо ведення бізнесу та внутрішніх комунікацій.

15:45-16:00 Кава-брейк

16:00-17:30

  • Що таке ділове партнерське спілкування? Цілі комунікацій.
  • Набір стандартів ділового партнерського спілкування з колегами, співробітниками інших підрозділів, безпосереднім керівником.
  • Поняття нетворкінгу. Навіщо потрібне павутиння зв’язків і яка його роль у досягненні особистих і бізнес цілей.
  • Ділова гра на прийняття узгодженого групового рішення.

17:30-18:00 Підведення підсумків дня.

День другий

10:00-11:30

  • Принципи ефективної комунікації.
  • Асертивна поведінка.
  • Характеристики 3-х видів поведінки: невпевнена, агресивна, впевнена.
  • Опитувальник на вміння розрізняти види поведінки.
  • Реакція на неасертивну поведінку. Невербальна асертивність.
  • Тест на асертивну поведінку. Самостійне заповнення та обговорення.

11:30-11:45 Кава-брейк

11:45-13:15

  • Техніки сервісної комунікації.
  • Побудова рапорту. Виявлення та аналіз інтересів сторін.
  • Види запитань. Слухати та чути. Активне слухання з відпрацюванням ситуації.
  • Підтвердження розуміння.
  • Емпатія – відчувати іншого.

13:15-14:15 Обід

14:15-15:45

  • Переговорний принцип BATNA (Найкраща альтернатива переговорній угоді).
  • Пошук взаємовигідних рішень методом «Мозкового штурму».
  • Розбір видів маніпулятивних прийомів у конкретних кейсах.
  • Розробка варіантів нейтралізації.
  • Критичне мислення чи «не дай себе обдурити».

15:45-16:00 Кава-брейк

16:00-17:30

  • Прийоми та способи нейтралізації маніпуляції.
  • Алгоритм аналізу будь-якого твердження.
  • «Дилема в'язня». Повторна гра.
  • Перевірка чого ми навчилися на тренінгу.

17:30-18:00 Підведення підсумків дня. Вручення сертифікатів.

Розгорнуту програму надсилаємо на Ваш запит. 

Додаткова інформація

Методи навчання:

  • "Мозкові штурми"
  • Модерації
  • Професійне моделювання
  • Практичні завдання: індивідуальні та групові
  • Імітаційні ігри
  • Рольові ігри.


Залишити коментар

Будь ласка, введіть Ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Відносини, комунікація

А також ЗВО (вузи) в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетитори в Києві, робота в Києві