
Успішні комунікації між підрозділами компанії
- 16 годин
- Після закінчення видається сертифікат
- Альянс-М, центр розвитку
- a-m.in.ua
- Анна Мозговая
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Керівники та співробітники різних підрозділів компанії.
Ціль заходу
підвищити рівень професійних партнерських комунікацій менеджерів компанії, відповідно до цінностей корпоративної культури та стандартів ділового спілкування.
Програма
Задачі:
- дослідити причини виникнення критичних ситуацій у комунікаціях та конфліктів серед менеджерів компанії;
- показати зв'язок ділового партнерського співробітництва та досягнення результатів у бізнесі;
- визначити основні цінності та ключові параметри корпоративної культури компанії;
- розробити корпоративний стандарт ділового спілкування;
- дослідити рівень асертивності співробітників, прояснити відмінності агресивної, невпевненої та впевненої поведінки. Розвинути навички асертивної поведінки;
- ознайомитись з техніками сервісної комунікації. Відпрацювати інструменти сервісної комунікації (техніки постановки запитань, активне слухання);
- опанувати навички успішної комунікації у складних ситуаціях, що виникають у процесі роботи.
В результаті тренінгу учасники зможуть:
- Цілісно представляти та комплексно підходити до процесу ділової комунікації.
- Визначити список особистих компетенцій, які потребують розвитку.
- Визначити, сформулювати та узгодити Корпоративні цінності компанії та методи і способи їх впровадження та підтримки.
- Оволодіти базовими навичками сервісної комунікації.
- Покращити рівень емоційної саморегуляції.
- Застосовувати в комунікаціях спеціальні психологічні техніки, які допомагають досягти намічених цілей.
- Покращити психологічний клімат, рівень комунікацій та відносин усередині команди.
Програма, день перший
10:00-11:30
- Введення в тренінг.
- Очікування учасників.
- Мета та завдання тренінгу. Правила групи. Регламент роботи.
- Самопрезентації учасників.
- Проведення психологічної гри «Виграти якнайбільше» («Дилема в'язня»)
11:30-11:45 Кава-брейк
11:45-13:15
- SW-аналіз як аналіз сильних та слабких сторін особистих комунікацій (стан «як є») з партнерами та колегами по роботі.
- Причини основних труднощів (психологічних і технологічних), що виникають у учасників у процесі комунікацій.
- Дослідження причини виникнення критичних ситуацій у комунікаціях та конфліктів серед менеджерів.
13:15-14:15 Обід
14:15-15:45
- Ключові складові бізнес комунікацій.
- Визначення, опис та узгодження основних Корпоративних цінностей як стрижневі переконання щодо ведення бізнесу та внутрішніх комунікацій.
15:45-16:00 Кава-брейк
16:00-17:30
- Що таке ділове партнерське спілкування? Цілі комунікацій.
- Набір стандартів ділового партнерського спілкування з колегами, співробітниками інших підрозділів, безпосереднім керівником.
- Поняття нетворкінгу. Навіщо потрібне павутиння зв’язків і яка його роль у досягненні особистих і бізнес цілей.
- Ділова гра на прийняття узгодженого групового рішення.
17:30-18:00 Підведення підсумків дня.
День другий
10:00-11:30
- Принципи ефективної комунікації.
- Асертивна поведінка.
- Характеристики 3-х видів поведінки: невпевнена, агресивна, впевнена.
- Опитувальник на вміння розрізняти види поведінки.
- Реакція на неасертивну поведінку. Невербальна асертивність.
- Тест на асертивну поведінку. Самостійне заповнення та обговорення.
11:30-11:45 Кава-брейк
11:45-13:15
- Техніки сервісної комунікації.
- Побудова рапорту. Виявлення та аналіз інтересів сторін.
- Види запитань. Слухати та чути. Активне слухання з відпрацюванням ситуації.
- Підтвердження розуміння.
- Емпатія – відчувати іншого.
13:15-14:15 Обід
14:15-15:45
- Переговорний принцип BATNA (Найкраща альтернатива переговорній угоді).
- Пошук взаємовигідних рішень методом «Мозкового штурму».
- Розбір видів маніпулятивних прийомів у конкретних кейсах.
- Розробка варіантів нейтралізації.
- Критичне мислення чи «не дай себе обдурити».
15:45-16:00 Кава-брейк
16:00-17:30
- Прийоми та способи нейтралізації маніпуляції.
- Алгоритм аналізу будь-якого твердження.
- «Дилема в'язня». Повторна гра.
- Перевірка чого ми навчилися на тренінгу.
17:30-18:00 Підведення підсумків дня. Вручення сертифікатів.
Розгорнуту програму надсилаємо на Ваш запит.
Додаткова інформація
Методи навчання:
- "Мозкові штурми"
- Модерації
- Професійне моделювання
- Практичні завдання: індивідуальні та групові
- Імітаційні ігри
- Рольові ігри.
Інші тренінги у категоріях:Відносини, комунікація
А також ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетитори в Києві, робота в Києві
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.