Побудова Системи Управління Персоналом У Компанії Особливості організації процесів управління персоналом різних стадіях життєвого циклу підприємства: формування організації; інтенсивне зростання; стаб…
Модуль 1. Організація роботи Call / Contact center Структура та механізми роботи Call / Contact center Завдання Call / Contact center Види структур Call / Contact center Схема розподілу функцій усеред…
Відео: коротко про підхід (3 хв.): https://youtu.be/jATttyjImhk Проводиться за ліцензією компанії Scotwork (UK, з 1975) - світовий лідер у тренінгах з переговорів (перекладений на 20+ мов, проводиться…
14 липня 2025, 19:30 — 21:30 Заняття 1. Базові поняття Завдання підрозділів фармацевтичної компанії і ланцюг підпорядкованості. Сходи розвитку: що потрібно від спеціаліста vs. від керівника. Цілі і фу…
Ефективне дистанційне керування Вплив зовнішніх факторів на результативність дистанційного керування. Вплив внутрішніх факторів та взаємодії підрозділів на процес дистанційного управління. Особистий в…
Палата Податкових Консультантів (ППК) України та міжнародна освітня організація ALTERRA на базі навчального центру "Школа успішного бізнесу" пропонують вам дві унікальні сертифікації: "Експерт з опода…
Призначення, структура та зміст стандарту ISO 19011:2018 Огляд основних вимог стандарту ISO 9001:2015 Концепція аудиту якості. Види аудитів (аудит системи управління, аудит постачальника, аудит процес…
Програма online тренінг-курсу Тільки про головне! Концентрована практика, до 80% опрацювання реальних ситуацій! Ми завжди готові адаптувати програму до Ваших потреб з урахуванням стратегічних цілей ро…