Результативність делегування залежить від вашої правильної комунікації

Результативність делегування залежить від вашої правильної комунікації

Делегування — це така організація роботи, при якій керівник розподіляє між підлеглими конкретні завдання.

Делегування є формою поділу праці, і, відповідно, поділу відповідальності.

8 правил делегування, які сприяють правильному розумінню делегованого завдання підлеглим:

  1. Передавайте свої повноваження не з міркувань престижу, а виключно на користь справи.
  2. Використовуйте делегування як посилення впевненості підлеглих у своїх силах.
  3. Будьте готові підтримати того, кому ви делегували завдання.
  4. Делегуйте безпосередньо.
  5. Враховуйте можливість того, що отримавши завдання, підлеглий прийматиме не найточніші, а часом і помилкові рішення.
  6. При здійсненні співробітниками помилок у виконанні делегованих функцій розбирайте об'єктивну сутність справи, суть помилки, а не особисті якості, недоліки та прорахунки підлеглого.
  7. Передавши підлеглому завдання та відповідні повноваження, намітивши контрольні точки звітності про хід виконання завдання, не втручайтесь у хід її вирішення без досить вагомих підстав.
  8. Беріть на себе відповідальність за всі рішення, зроблені вашими підлеглими відповідно до ваших повноважень.

Що стосується успіху — віддайте його підлеглому, тобто безпосередньому виконавцю завдання, у разі невдачі — візьміть відповідальність на себе.

Звичайно, делегування відбувається в ході спілкування керівника з підлеглими.

І ось від того, як відбувається це спілкування (!?!?!...)

керівник отримає (або не отримає…)

результат від співробітника, який був запланований керівником.

Ви хочете знати — як потрібно спілкуватися, щоб професійно делегувати завдання?

Ви хочете знати алгоритм професійного делегування?

Запрошуємо на тренінги та коучинг-програми консалтингового центру ШАУЗ, де ви отримаєте знання та чіткий алгоритм практичних дій.

Кожен тренінг — це практичний посібник для вирішення конкретних завдань власника бізнесу або керівника компанії.

Вони розвивають компетенції, які потрібні для впевненого управління бізнесом, насичені конкретними практичними порадами, інструментами та техніками, складаються з величезної кількості вправ з відпрацювання умінь та навичок та дають можливість підвищити ефективність керівництва у кілька разів.

Перейдіть на сайт https://galina-zimina.com/ та ознайомтеся з переліком усіх доступних тренінгів для керівників. Тренінги проходять у форматі онлайн-зустрічей, що дозволить вам узяти участь у них з будь-якої точки світу. Я буду рада відповісти на всі ваші запитання та надати професійні поради із цих питань менеджменту.

Рада сприяти вашому прагненню професійно керувати людьми та бізнесом!

Галина Зіміна,

Засновник та керівник консалтингового центру ШАУЗ,

Системний консультант, бізнес-тренер, коуч перших осіб компаній,

Аудитор міжнародної кваліфікації (ІSO 9001)


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Відносини, комунікація Лідерство, тімбілдинг Менеджмент, керування, KPI