Вербальні та невербальні складові ефективної комунікації керівника

Вербальні та невербальні складові ефективної комунікації керівника

Оскільки спілкування людей здійснюється з допомогою вербальних і невербальних комунікацій, необхідно уважно ставиться до її складових.

Вербальні комунікації — це усні та письмові повідомлення.

Невербальні комунікації — це повідомлення за допомогою:

- зорового контакту;

- дотиків;

- відстані;

- жестів;

- міміки;

- пантоміміки;

- мови предметів;

- мови кольору.

Ви ж хочете, щоб ваша інформація досягала мети?

Адже так?

Тоді, плануючи результат, який ви хочете отримати від співробітника (колеги, партнера, аудиторії, …), усвідомлено плануйте сприйняття вас цим комунікантом / комунікантами (людиною або людьми, до якої/яких ви звертаєтеся).

Адже спілкування — це сприйняття та розуміння інформації, яку ми отримуємо від оточення.

Сприйняття та розуміння — це процес, завдяки якому люди відбирають, організовують та інтерпретують інформацію, створюючи у своїй свідомості картину навколишнього світу.

Кожен із нас це робить по-різному…

І Керівнику-Лідеру необхідно так подати невербальні сигнали, щоб інформація сприймалася правильно (так, як хочеться і передбачається Керівником)

Наприклад:

Велику роль у правильному сприйнятті відіграє колір (вашого одягу, взуття, супровідних та навколишніх предметів).

Сигнали кольору можуть гармоніювати з вашою особистістю та інформацією, яку ви викладаєте, а можуть бути «шумовими ефектами» (які заважають сприймати вас, «заглушають» цінність вашої інформації).

Колір — потужний інструмент впливу на психіку людини.

За допомогою кольору ми створюємо настрій собі та оточенню.

Залежно від обставин, той чи інший колір психологічно викликає у нас певні почуття.

Так!!!... Багато що необхідно знати Керівнику-Лідеру та професійно застосовувати у своїй роботі

І якщо ви бажаєте бути професійним Керівником, розвинути свої здібності та компетенції, то запрошую вас узяти участь у тренінгу консалтингового центру ШАУЗ:

Результативна управлінська комунікація без конфліктів та маніпуляцій,

де ви отримаєте знання та чіткий алгоритм практичних дій для вирішення ваших конкретних завдань власника бізнесу чи керівника.

Перейдіть на сайт https://galina-zimina.com/ та ознайомтеся з переліком усіх доступних тренінгів для керівників. Тренінги проходять у форматі онлайн-зустрічей, що дозволить вам взяти участь у ньому з будь-якої точки світу.

Я буду рада відповісти на всі ваші запитання та надати професійні поради із питань професійної управлінської комунікації.

Бажаю вам успішних комунікацій для успішного бізнесу!

Галина Зіміна,

Засновник та керівник консалтингового центру ШАУЗ,

Системний консультант, бізнес-тренер, коуч перших осіб компаній,

Аудитор міжнародної кваліфікації (ІSO 9001).


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Відносини, комунікація Менеджмент, керування, KPI Переговори, риторика, ораторське мистецтво